וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבא גנוב

שני פישר

2.9.2008 / 7:57

אז מה יש לנו ב"האח הגדול?" את בובליל האב, אופציה למשגל וערביה וגזען בבית אחד. שני פישר אחותינו

כש"הישרדות" עלתה בערוץ 10, הזכייניות של ערוץ 2 לקו בשאננות יתר, שהובילה למפלתן של שתי תוכניות ריאליטי: "גריז" ו"נולד לרקוד", שנגנזה בפורמט הנוכחי. עברו חודשים יפים, הגיע הקיץ הנכסף, וכשבערוץ 10 עלו עם "היפה והחנון", ב"קשת" ו"רשת" לעסו עד אין קץ את תוכניות הדגל שלהן, "כוכב נולד" ו"רוקדים עם כוכבים", שעדיין הביאו רייטינג, אך לא באז אחד לרפואה. בשלב מסויים, אי שם בעיצומו של הקיץ, כשרותם סלע רקדה צ'ה צ'ה צ'ה וטרבלסי הסקסי שר במשבצת הנחשקת של הפריים טיים, נדמה היה שהערוץ של המדינה מעדיף את הפורמטים שלו ארכאיים, את הטאלנטים שלו, צביקה הדר ואבי קושניר, מייגעים וכל שהוא מבקש זה להזדקן בשקט.

אבל אמש, קיבלנו סוף סוף את הריבאונד של "קשת" ל"הישרדות" והתוכנית הראשונה של "האח הגדול" עלתה לאוויר. בהמשך השבוע תעלה ב"רשת" תוכניות ריאליטי נוספת ומבטיחה: "מפרץ האהבה". נכון שמדובר באיחור לא אופנתי, אבל עדיף מאוחר מאשר מעולם לא, ובמילים אחרות: עדיף דורבן, גם אם הוא לא יורה בזמן.

נ.ב: הסאונדמן שיכור

גבירותי ורבותי, יש לנו טאלנט חדש בישראל, מר בובליל, "דורבן שיורה בזמן" אם תרצו, שבדיוק כמו מיקו של ליה, גם הוא קבלן שגר באשקלון, אך בניגוד למיקו אין לו את ליה, אלא בת שבודאי תישן במיטה שלצדו בוילה של "האח הגדול". ישנם עוד כמה שיחוקים של ליהוקים ב"אח הגדול", החל מליאון, העליז מבין התאומים וכלה בשיפרה ובצבר, אנשים שפשוט באים טוב ומסתמנים, כל אחד בנפרד ואולי אפילו ביחד, כמועמדים רציניים לזכיה. והיתר? כמו ב"הישרדות", אטרקטיביים, פוטוגניים, ברמנים או סטודנטים למנהל עסקים, בגיל הממוצע של 27.7. על המסך זה נראה טוב, האם זה מעניין? ובכן, יש לנו עוד 99 ימים לגלות.

הפרק הראשון, שנפתח אמש, היה בסך הכל מהנה, מתוזמן היטב, אפילו מרגש, והוא לווה במשב רוח רענן שהלם את היום הראשון של הסתיו. את הפן הציני סיפקו אמש בגאון זוג המנחים המצויינים ארז טל ואסי עזר, שלא חששו מלהיות נבזיים, גזעניים ורשעים, ולכן התקבלו כשנונים ורעננים במיוחד.

גם בתוך הוילה של האח הגדול היה מצחיק, כלומר, לא ממש שמענו מה שנאמר שם (כתוביות? קירות אקוסטיים? סאונד-מן שאינו שיכור? משהו?) אבל די היה בקריאת שפת הגוף של המתמודדים ובהבעות פניהם כדי להכין טבלת הימורים של מי ישכב עם מי (קרן מפיתוח ושי שיטרית, אם הם לא שכבו לפני כן), האם ייתכן רומן לסבי? (הצרפתיה והערביה? הערביה והגזען? המיקי עם הדובי שגנבה לבת שלה?), וכיצד יספקו את עצמם מינית ליאון ומר בובלי. אולי, באיזה לילה סתווי בשלהי חודש אוקטובר, הם ימצאו את עצמם אחד בזרועות השני. הלוואי.

מציאות זה לא ריאליטי

אז נכון, במרחק של כמה שעות הכל נראה ורוד ואופטימי ב"האח הגדול", אבל המציאות, כפי שכולנו יודעים, היא לא תוכנית ריאליטי. זה המקום לציין את מותו המצער של אחד מחלוצי הריאליטי בישראל, יוגב ברזילי ז"ל, שלפני שנים רבות, בוילה אחרת, עשה את מי שהייתה מאוחר יותר המנצחת של "רוקדים עם כוכבים". כמו כן, יש לציין גם את סטיב פרנקל מ"המופע של סטיב", זה שחשב שהריאליטי שלו זאת המציאות, זה שיגאל שילון היה האב הגדול שלו, ועכשיו יש לו דוכן המבורגר ליד בית "וואלה!". מספרים שדווקא דיי טעים שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully