וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני ספירס לוקחת את ה-VMA

8.9.2008 / 6:17

בריטני ספירס היא הזוכה הגדולה של ה- VMA ב- MTV עם 3 פרסים חשובים. זוכים נוספים: כריס בראון, ליל וויין וטוקיו הוטל

(צילום: רויטרס, עריכת וידיאו: ארנון מעוז וגדי וינסטוק)

הוכרזו הזוכים בטקס פרסי המוזיקה, ה-VMA, של MTV באמריקה. בריטני ספירס לקחה את פרס הקליפ הטוב מטעם הנשים וגברה על מתחרות כמו קייטי פרי, מריה קארי וריהנה. ספירס קטפה גם את פרס קליפ הפופ הטוב ביותר ושחזרה את נאום הזכייה שלה כמעט מילה במילה. בסיום הערב היא זכתה בפרס קליפ השנה והודתה שוב למעריציה. כל הפרסים שקיבלה ספירס הם על הקליפ ל- "Piece of Me" שמדבר על מצוקת הפפראצי שעברה הכוכבת בשנה האחרונה, בעיקר מאז הופעת הפתיחה המפוקפקת שלה בטקס של השנה שעברה.

הטקס נפתח במערכון מצולם מראש בו ג'ונה היל ("סופרבאד") מנסה לנשק את בריטני ספירס ואילו זו, חייבת למהר כדי לפתוח את הטקס. אחרי שבשנה שעברה סיפקה הכוכבת את ההופעה שכמעט והרסה לה את הקריירה, ספירס עלתה על הבמה ובמשפט אחד המאחל מזל טוב ליום ההולדת ה-25 לטקס הפרסים, פתחה את המופע. הזמרת ריהנה נכנסה מיד כדי להראות איך נותנים הופעת פתיחה אמיתית, עם הלהיט החדש שלה, "דיסטרביה".

את הטקס הנחה ראסל ברנד הבריטי ("קח את זה כמו גבר") במונולוג פתיחה מבלבל שכלל בעיקר ירידות על הנשיא בוש ועל רפובליקנים באופן כללי ואפילו הסתבכות קלה עם כוכבי הנוער הצעירים העונדים על האצבע "טבעת הבטחה", המסמלת הבטחה להוריהם לא לקיים יחסי מין עד החתונה.

ההופעות

בין המופיעים הנוספים שהרעידו את אולפני פרמונט בהוליווד, היו ליל ווין לבד וביחד עם קיד רוק; הג'ונאס בראדרס וקייטי פרי בהופעות בכורה ב-MTV; פינק, ריהנה, לבד וביחד עם T.I, הטינג טינגז, אל. אל קול ג'יי, לופה פיאסקו ואיך אפשר בלי קניה ווסט, שחתם את הטקס, על אף הבטחתו לא לשתף פעולה עם MTV אחרי "מה שעשו לבריטני" , לדבריו, ואחרי שלא היה מרוצה מסידורי ההופעה שלו בשנה שעברה.

הופעה נוספת שמשכה את תשומת הלב, היתה זו של ליל ווין ביחד עם ליאונה לואיס ו- T Pain, יותר בזכות מי שהציג אותה: השחיין והאלוף האולימפי מייקל פלפס. "אני אולי זכיתי ב-8 מדליות, אבל ליל וויין מכר יותר ממיליון עותקים בשבוע הראשון", אמר פלפס. "אני חושב שזה הישג מגניב", הוא סיכם. כריסטינה אגילרה משכה גם היא את תשומת לב הנוכחים, עם הופעה חדשה לגמרי בסגנון רוק-דאנס, השונה מהבלוז והג'אז שאפיינו את אלבומה הקודם. אגילרה ביצעה גם את הלהיט שלה, "Jeanie in a bottle" באותו סגנון.

זוכים נוספים

* בקטגוריה המקבילה לזו בה זכתה בריטני ספירס, בפרס הקליפ הטוב ביותר מבין הגברים, זכה כריס בראון על "With You" ובכך גבר על אמנים מכובדים כמו T.I וליל ווין שסיפק לעולם את הלהיט "Lollipop".

* הפוסיקט דולס קטפו פרס על הריקוד בקליפ של "When I Grow Up" ובכך גברו על מדונה וג'סטין טימברלייק. הפוסיקט דולס הודו, כמובן, לאלוהים על "שהיה כל כך מגניב איתנו".

* לינקין פארק זכו בפרס קליפ הרוק הטוב ביותר, "Shadow Of The Day" וזכו לגיחוך קל של מגיש הפרס, סלאש. לינקין פארק גברו על אמנים כמו הפו פייטרס ופול אאוט בוי.

* ליל וויין לקח את פרס קליפ ההיפ הופ הטוב ביותר וגבר על קנייה ווסט, T.I ופלואו ריידה. וויין היה כנראה מאוד בטוח בזכייתו, כי עוד בטרם הוכרז שמו הוא כבר עמד מוכן לצעוד לקראת הבמה.

* בפרס האמן החדש, אליו הצביעו במהלך הטקס ב-SMS, זכו טוקיו הוטל, שעלו נרגשים ומופתעים לקבל את הפרס ואמרו שהם לא רוצים להודות לחברת התקליטים או למנהל שלהם וגם לא לאלוהים. "הלילה אנחנו רוצים להודות רק למעריצים שלנו מסביב לעולם", הם סיכמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully