וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל קיציס מוניציפלי

חיים אברהם

9.9.2008 / 18:00

"רוב העיר" המורכבת מצעירים תל אביביים, חלקם אף בעלי מקומות בילוי בעיר, תרוץ למועצת העיר עם אג'נדת תרבות וחיי לילה

אחרי שיוסי שריד הודיע כי לא ירוץ לראשות עיריית תל אביב וח"כ דב חנין הודיע על מועמדותו, תנועה חדשה הודיעה על התמודדותה למועצת העיר. "רוב העיר" הינה רשימת צעירים תל אביביים, חלקם בעלי מקומות הבילוי בעיר הגדולה, א-מפלגתית הקוראת לשינוי מהותי בהתנהלות המוניציפאלית. את הפן הידועני מספקים בינתיים אייל קיציס, שייקח חלק פעיל ברשימה ואושרי כהן שתומך בה.

האג'נדה של "רוב העיר" תעסוק בנושאים הבוערים על סדר היום, הכיס ותרבות הבילוי של כולנו, וביניהם ניתן למנות את מצוקת החניה והתחבורה הציבורית, הגבלת שעות פעילות של בתי עסק בעיר, מגורים זולים לצעירים וחיי התרבות של העיר.

במקום הראשון של הרשימה נמצא אסף זמיר, לשעבר מספר 66 ברשימ קדימה, בועז טופורובסקי, יו"ר התאחדות הסטודנטים בישראל, אלון סולר ומירב בן ארי, זוכת הריאלטי "דרוש מנהיג".

"זה מגוחך שאין בתל אביב תחבורה ציבורית שפועלת בלילה, בעוד שיברושלים ובחיפה יש", אמר זמיר בכנס עיתונאים בו הושקה הרשימה. "תל אביב נבחרה כאחת הערים המגניבות במזרח התיכון, אבל היא יכולה להיות אחת הערים המגניבות בעולם", הוסיף.

אייל קיציס אמר בכנס כי "אנחנו קוראים לרוב העיר לקום ולהצביע, וכך יהיה כח לצעירים לשנות. זה אלמנטרי שבעיר הזאת יהיה ייצוג של צעירים". עם זאת, קיציס יהיה רק פעיל במפלגה ולא ירוץ ברשימה כי "פחות מראש עיר לא מעניין אותי", לדבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully