וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנות בפח הזבל

הילית וולברג

26.10.2008 / 5:30

"התחתנתי עם כדורגלן" מציגה קשיי נישואין כתוצר ישיר של חתונה עם עולם הכדורגל, אבל גומרת כמו גימיק זול. הילית וולברג דוגמנית

"זו התכנית?", שאל הכדורגלן, אלן מסודי, את בת זוגו הדוגמנית. "לשמוע בנות מדברות שטויות? על זה עושים תכנית?". התשובה היא כן.

"התחתנתי עם כדורגלן" של הילה נחשון היא בכלל לא תכנית על נשים שמתחתנות עם עולם הכדורגל, לפחות לא על פי הפרק הראשון שלה, שהוא אקספוזיציה אינסופית, נטולת קצב, לתכנית שעל הנייר נראתה כמשהו ששווה צפייה. היא תכנית על נשים - נשואות או כאלה שעומדות להתחתן – שמוותרות, או שלא ממש מוותרות, על קריירה, בשביל אהבה או חתונה או סתם חיים של נוחות. במילים אחרות, לא משהו שמחייב נוכחות של כדור או של רגל בשביל שיהיה שווה ליצור סביבו סדרה דוקומנטרית. מהיכרות ראשונית עם שלושת הזוגות עולה המסקנה שלאחת אין בכלל בעיה להתחתן עם כדורגלן; לשנייה אין בעיה להתחתן עם כדורגלן ולשלישית אין בעיה כי אין לה שכל.

הילה נחשון, המובילה את התכנית על תקן מי שהיתה נשואה לאסי דומב (להלן: כדורגלן), מנסה, למשל, להפוך את המעבר של תמיר כהן לשחק באנגליה, לבעיה נפוצה שכרוכה ביחסים עם כדורגלן; כאילו שאנשי היי-טק, פיננסים ואופנה לא נאלצים להתמודד עם אותה דילמה. אחר כך, נחשון מציגה את הקריירה של כריסטין, דוגמנית שחולמת להיות זמרת, ככזו שנמצאת בעדיפות שנייה לזו של בן זוגה. העובדה שכריסטין לא יודעת לשיר, או לדבר ברור לצורך העניין, כלל אינה פקטור לכישלון שלה על פי נחשון, אלא רק המקצוע התובעני בו עוסק בן זוגה. וכנראה שאם הבעל לא תומך אז הוא כדורגלן רע, חלילה לא בעל לא מתאים, או סתם בן אדם לא רגיש.

למה התגרשה הילה?

נכון שחייבים להעריך את ההומור העצמי של נחשון, שמצהירה בתחילת הפרק הראשון שבתור דוגמנית צעירה, ייעץ לה הסוכן היקר שלה להתחתן עם כדורגלן בשביל הפרסום. שנתיים אחר כך סיפור האהבה הזה, שכבר למדנו שלא ממש מבוסס על אהבה, נכשל, ומכאן יוצאת הילה להוכיח לצופים כמה קשים הם חייה של אשת כדורגל. נחשון היא לכאורה ה-אשה לתפקיד; זו שתראיין בהבנה ובעומק על סמך ניסיון אישי. בפועל, הדבר הכי עמוק שיוצא לה מהפה הוא: "אפשר להגיד שאת הולכת כאילו אחרי האהבה, כזה, לא?". נחשון מפגינה בכל זאת שמץ של כנות בקטעים בהם היא מדברת על עצמה ועל הוויתורים שעשתה למען בעלה, אבל את הכנות הזאת אפשר היה לארוז בספיישל "הילה מדברת על הכל" או "הילה נחשפת" ולחסוך מאתנו ששה פרקים על כלום.

אז מה הם אותם וויתורים כבירים שנחשון עשתה בתור אשת כדורגלן? חתונה, שירחם השם, של 700 איש (שלא תדעי עוד צער, הילה); חברות קרובה, לא עלינו, עם אייל גולן (איתך לאורך כל הדרך הילה); והופעה יומית, רחמנא לצלן, במדור הגליצ'ים של אופירה אסייג (באמת יש גבול, הילה). מהידע המאוד מינימלי שיש לי בכדורגל, לא זכור לי שלאסי דומב הוצע אי פעם חוזה בחו"ל ושמול הילה עמדה החלטה קשה בין החיים בארץ לחיים לצד בעלה. אם היתה כזאת, היינו כבר שומעים על כך בפרק הראשון. זכור לי גם, מתחילת הפרק, שהילה נחשון התחתנה בשביל להיות מפורסמת, ככה שבמקומה לא הייתי ממהרת להאשים בכשלון הנישואין את העובדה שדומב הוא כדורגלן, אלא בעיקר בכך שהשניים לא התחתנו מהסיבות הנכונות.

ואם לא הכדורגל אשם ברוע מזלה של הילה, למה אנחנו כאן? כנראה כי אותו שטיק חביב של "תשמעו מאחת שעברה את זה" בצירוף "מאחורי הקלעים של האליפות" הוא לא אחר מאשר גימיק עלוב לצרכי רייטינג. רוצים דוקומנטרי? אל תחפשו אותו כאן. וגם לא כדורגל. אולי, אולי, כמה דוגמניות וגם הן לא מליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully