וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלבס מוניציפלים - גרסאת חולדאי

חיים אברהם

6.11.2008 / 14:27

חולדאי גובה חובות מהברנז'ה ומצטרף לקרב על תל אביב. בקמפיין בעדו נכתב כי "בתקופת חולדאי חוותה פריחה תרבותית"

הקרב הנוצץ על ראשות עיריית תל אביב נכנס למערכתו השלישית, והפעם אמני תל אביב מתגייסים למען רון חולדאי בקמפיין שנקרא "ההצגה חייבת להימשך". האמנים קוראים לציבור הרחב להצביע בעד חולדאי בכדי לשמר את הפריחה התרבותית לה זכינו, לטענתם, בזמן הקדנציה שלו.

"בתקופת חולדאי חוותה ת"א פריחה תרבותית ואמנותית חסרת תקדים", כותבים החותמים על הקריאה, ומוסיפים "השקעות העירייה בתרבות ובאמנות ידעו בתקופת חולדאי גידול משמעותי, ושיעורן כחלק מהתקציב הוא הגבוה בישראל. מוסדות התרבות בעיר מתחדשים בזה אחר זה, וציבור התושבים והמבקרים נהנה גם משפע של אירועים חינם אין כסף. יש לנו ראש עיר שצורכי התרבות קרובים לליבו".

בין החותמים ניתן למנות את גילה אלמגור, צביקה הדר, ענת וקסמן, מיקי קם, שלמה וישינסקי, עומרי ניצן, שלמה בר שביט, יונה אליאן, יורם קניוק, אפרת בוימולד, רן בכור, ננסי ברנדס, ששון גבאי, יוסי גרבר, מיה דגן, לוסי דובינצ'יק, רמי הויברגר, שמוליק וילוז'ני, גיא זו-ארץ, עדנה מזי"א, צדי צרפתי ונתי רביץ.

בניגוד לחבריו לקרב - דב חנין ו"רוב העיר" - חולדאי לא מזכיר בקמפיין שלו את חיי הלילה, שכר הדירה הגבוה, המחסור במקומות החניה או את מתחמי הבילוי. יכול להיות שגילה לא מחשיבה את הברים השכונתיים כמרכזי תרבות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully