וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניצקלופדיה להארי פוטר?

עינב שיף

5.12.2008 / 9:41

בהרצאה בפני תלמידים, אמרה רולינג כי טרם נסתיימו דרכיו של הקוסם המצליח בהיסטוריה. בתכנון: אנציקלופדיה שלמה סביב סדרת הארי פוטר

ג'יי קיי רולינג עוד לא אמרה את המילה האחרונה של הארי פוטר. על פי דיווח של סוכנות רויטרס, בהופעה של הסופרת לרגל צאת ספרה החדש, "עלילות בידל הפייטן", אמרה הסופרת כי היא מתכננת אנציקלופדיה בנושא סדרת הארי פוטר, שאת כל רווחיה תתרום לצדקה.

בנוסף, אמרה רולינג בהרצאה בפני 200 ילדים באדינבורו שבסקוטלנד, כי הוציאה לאור את ספרה החדש בשל הדרישה שעלתה ממעריצי הארי פוטר, שביקשו שתוציא את "עלילות בידל הפייטן" לאור באופן המוני. במקור, "עלילות בידל הפייטן" נכתב בשבעה עותקים, שישה מהם ניתנו במתנה על ידי רולינג ואחד מהם נמכר במכירה פומבית בארבעה מיליון לירות שטרלינג, שכמובן נתרמו לצדקה. "הייתה הרגשה בקרב מעריצי הארי פוטר כי רק מי שיש לו שני מיליון פאונד יכול להרשות לעצמו לקרוא את הספר", אמרה רולינג. "אז אמרתי לעצמי שאוציא לאור את הספר, כך גם הצדקה תוכל לקבל גם את הכסף הזה".

"עלילות בידל הפייטן" יצא אתמול בכל העולם במקביל, כשלראשונה המוציאים לאור קיבלו עותקים מוקדמים של הספר למען יוכלו לתרגמו בזמן. הספר מוביל מזה זמן רב את רשימות רבי המכר של ההזמנות המוקדמות, ועתיד גם להוביל את רשימות רבי המכר עם צאתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully