וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליפים את יונית

12.1.2009 / 14:21

ניב הדס ואודי הירש מצטרפים לרבבות הקוראים להחלפתה של יונית לוי בשל שמאלניותה. הנה חמש אופציות מאוזנות, שקולות ואובייקטיביות יותר

איתמר בן גביר

רק איתמר בן גביר יוכל להחזיר מעט איזון למסך. עלם חמודות זה, הזכור לטובה בקרב הסוחרים בשוק הסיטונאי בחברון, נהנה מניסיון תקשורתי בזכות קשריו האמיצים עם כתבי המשטרה והביטחון, וזכה בשנים האחרונות לזמן מסך רב יותר מיונית לוי הי"ד. את הקפיצה לכסא המגיש הוא יעשה בקלילות, כמו שחותכים חמאה רכה. או ערבי. חסרונות: יש אומרים שפעילותו בימין משרתת באופן חשוד את האינטרסים של השמאל. ויותר מדי שיער פנים.

אפי איתם

אחרי שניצן הורוביץ, שזיהם את המסך בנטיותיו המיניות, ערק לפוליטיקה, חייבים לחזק את הממלכה השביעית בגבר אמיתי, שכבר באינתיפאדה הראשונה שבר להם את הידיים והרגליים. אפי איתם, ממלכתי וחובש כיפה, הוא היורש הראוי ביותר ליונית הסמרטוטית. שווה למנות אותו רק בשל הכותרת "אפי פיין" למחרת שידור הבכורה. חסרונות: הדאגה לבנו שמשרת לעזה עלולה לסחוט ממנו רגשות בשידור. ויותר מדי שיער פנים.

אריאל זילבר

המסך לא זר לאריאל זילבר. כבר לפני 20 שנה הוא כיכב כמגיש חדשות במערכון ב"סיבה למסיבה". אם יאיר לפיד יכול לעשות את המעבר מבדרן לעיתונאי, אז למה לא הוא? זילבר, כאמן בוהמייני שהתפכח מאשליית השלום והבין שהערבים מבינים רק כוח, הוא דמות סמכותית ואהודה על כל פלגי העם (השמאלנים מעריכים אותו כיוצר); וגם אחד שתמיד יוכל לגשת לפסנתר ולשמח את כולם כשפגז נוחת על בית ספר של אונר"א. חסרונות: דיקציה בעייתית. ויותר מדי שיער פנים.

גאולה עמיר

אין חכם כבעל ניסיון. אין מי שיוכל להיות אמפתי יותר כלפי האובדן של תושבי הדרום מאשר מי שאיבדה את היקר לה מכל – בנה יגאל. לגאולה יש קילומטראז' ארוך כמרואיינת, והיא כבר הוכיחה עצמה כאישה חדה, רהוטה, עקבית ואחת שעוברת מסך נהדר. היא גם תסגור את הפינה העדתית לחברת החדשות של הערוץ השני שסובלת ממחסור בטאלנטים בני עדות המזרח בכלל ותימנים בפרט. חסרונות: נטייה לרגשנות. ויותר מדי שיער פנים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

אנטון שיגור

חמלה היא נקודת התורפה של התקשורת השמאלנית. לאנטון שיגור אין חמלה. בכלל. הוא אדם של עקרונות מאוד ברורים, לגבי מי צריך לחיות (אנחנו) ועל מי נגזר למות (עליהם). הוא גם לא אחד שיישב בחיבוק ידיים, אלא ינקוט צד ופעולה ויעשה כל שביכולתו על מנת להביא את הצדק כראות עיניו לעולם. חסרונות: נטייה ללאקוניות, גחמות שתלויות בהטלת מטבע ויותר מדי שיער פנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully