וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק איינשטיין למען גיא חבר

עינב שיף

17.2.2009 / 7:47

גדול זמרי ישראל מקדיש שיר חדש לחייל הנעדר גיא חבר. אמו של חבר: "אני מרגישה שמישהו שלח אותו אליי. השיר הזה מבקיע קירות"

יח"צ - חד פעמי

אריק איינשטיין וגיא בוקאטי - "כשתחזור"

קולות רקע: שלומי שבת

שירו החדש של אריק איינשטיין, "כשתחזור", נכתב והולחן על ידי גיא בוקאטי, שותפו המוזיקלי לאלבום "כל הטוב שבעולם" שיצא לפני כשנתיים. השיר מוקדש "באהבה לגיא חבר ולמשפחה" ונכתב בעקבות פגישה של בוקאטי עם רינה חבר, אמו של החייל הנעדר גיא חבר, שנעלם ליד הגבול הסורי לפני 12 שנים ולא חזר מאז. "המעשה של אריק מרגש מאד מאד", אמרה חבר לוואלה! תרבות. "ראיתי שהסיפור של גיא הצליח לגעת בהם, מה שלא קרה עם אלו שבאמת קובעים. גיא הפסיק לעניין את הממשלה, צה"ל והמודיעין, אבל אריק התחבר לסיפור הנוראי הזה. לכן אני מרגישה השיר הזה הוא לא סתם שיר, הוא אמירה ואפילו זעקה"

"יכולתי רק לחלום שזמר כמוהו ישיר לגיא"

"מהשיחות שלי עם גיא בוקאטי", מספרת חבר, "אריק הכיר את הסיפור של גיא. "הוא קרא וידע את הפרטים וזעק וכאב בדרכו שלו. הוא לא יצא לרחובות והפגין – כמונו – גם לנו קשה לעשות את זה. אבל הוא בכל זאת שר. ההתרגשות הגדולה בגלל הצניעות שלו, שלא יוצא בראש חוצות ומשתולל, אלא זועק בדרכו. זה מעבר לכבוד, זו כמו שליחות – אני מרגישה שמישהו שלח אותו"

ואת מאמינה שזה יעזור?

"אני כן מאמינה בעוצמה של המילה והאנרגיה של המילה ושזה כן יגיע לאן שזה צריך להגיע. הוא עושה את זה כל כך ישר וכל כך אמיתי, אני מרגישה שזה מבקיע קירות. הוא התחבר לסיפור של גיא מעמדת טוהר, של מישהו שיודע שיכול לעשות משהו. זה לא יכול שלא להצליח"

שיר חדש נוסף בדרך

"כשתחזור" הוא שיר חדש של איינשטיין מתוך אוסף שירי אהבה שיצא לו בקרוב, תחת השם "בגללך". האוסף ייצא בשבועות הקרובים ויכיל שיר חדש נוסף של איינשטיין.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully