וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כישלון ידוען מראש

5.3.2009 / 0:52

”האח הגדול VIP” יצר מציאות חדשה בקרב הסלבס בישראל. דרור רפאל ממפה וממיין אותם לנוחיותכם

מי יסכים שגרי בילו יעשה בייביסטר לילדים שלו?

שנים נכתבו דברים נוראיים על גרי בילו. שהוא אנס סטודנטים והתנה את השתתפותם בהצגות ביחסי מין, שהוא נגע וליטף והכריח וכפה את עצמו. מה זה כבר משנה שזיכו אותו? הייתם נותנים לו לעשות בייביסיטר לילד שלכם? הייתם נכנסים איתו לוילה של "האח הגדול"? הייתם עושים איתו מסיבת תחפושות? ברור שלא. הרצח שעשו לו בעיתונים במשך השנים, הוא פשע יותר חמור מכל הפשעים שהוא נאשם בהם. העיתון אשם ולא ישלם על זה, הוא זכאי אבל ישלם כל חייו.

למה לא הוזמנתי למסיבת פורים ראויה?

אף פעם לא הייתי באיי-ליסט של מסיבות נחשבות. מעולם לא התחפשתי לנשף שמתחיל באחת בלילה במועדון סגור בתל אביב, או במסיבת בריכה בסביון. ממש פרסונה נון גרטה. לאחרונה חל שינוי. כנראה ששמי השתחל לאיזו רשימה מפוקפקת והתחלתי להיות מוזמן. "הלו ? דרור? אני מדברת בשם בטי רוקאווי. יש לה יומולדת. היא מאוד תשמח לראות אותך היום ב-21:00." למה שתשמח לראות אותי ביום הולדתה אם עד היום מעולם לא ראתה אותי ואני לא אותה ? "אתה מוזמן למסיבת הכוריאוגרפים הגדולה בתל אביב, רוקדים כל הערב" אתם לא באמת רוצים לראות אותי רוקד, נכון? אז תוציאו אותי מהרשימה האיומה הזאת ושמישהו ידאג להכניס אותי לרשימת המסיבות הנכונות. שיהיה לך מזל טוב בטי, אבל אני מעדיף להיות מחופש על שפת הבריכה בסביון.

כמה הערות דחופות על "האח הגדול VIP":

• התוכנית מגדירה מחדש את המושג 'אנשים חשובים מאוד' : חלקם לא חשובים מאוד, רובם לא חשובים בכלל ויש גם כאלה שהם גם לא אנשים.

• שקוף ששימי תבורי מפזם שירים של עצמו, כדי שייקלטו בציבור (לפי תקדים 'תיזהר ממנה').

• מה הופך את גיא לובלצ'יק לסלב? זה שהוא ב"האח הגדול סלב" או שהוא סלב בזכות "האח הגדול סלב"? או אם נגיד על מישהו חמש פעמים "סלב", זה כבר יהפוך אותו לכזה ?

• אסור לשלם לערוץ 20 כי אם אף אחד לא ישלם אז הוא יהיה בחינם.

• וגם כי היום הם רוצים 8 שקלים ובעונה הבאה 12.

• וגם כי אפשר לראות את זה חופשי באינטרנט.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

איך מתפלגים הסלבס אחרי 'האח הגדול VIP' :

אלה שהוזמנו ואמרו כן: אוהבים את "האח הגדול", וגם את עצמם.
אין להם ממש קריירה, כי אם הייתה להם כזאת, הם היו אמורים להיות עסוקים ולא להתפנות לחודש ושבוע כדי לא לעשות כלום.

אלה שהוזמנו ואמרו לא: שונאים את "האח הגדול" ואוהבים את עצמם. הם במעמד עליון. נהנים לספר שגם אם היו מציעים להם עוד כסף - "ותאמין לי שהציעו מספיק" - לא היו הולכים.

אלה שלא הוזמנו והיו אומרים כן: אוהבים את האח הגדול ושונאים את עצמם.נחותים יותר מאלה שהוזמנו ואמרו כן וגם מאלה שהוזמנו ואמרו לא. סובלים מדימוי עצמי נמוך וגם ממחסור בקריירה זמינה.

אלה שלא הוזמנו והיו אומרים לא: שונאים את "האח הגדול" וגם את עצמם. בדירוג נמוך אבל עדיין יותר נחשבים מאלה שלא הוזמנו והיו אומרים כן. רק שזה לא אכפת לאף אחד, כי הם ממילא לא הוזמנו. כמו מישהו שלא הוזמן למסיבת תחפושות בבריכה בסביון, אבל בכל זאת היה הולך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully