וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרעת חשיפה

5.3.2009 / 11:13

אם מפקד חיל הים היה מתייעץ עם דוד רוזנטל, הוא היה מסביר לו שאין חוויה פחות מעוררת מינית מבילוי במועדון חשפנות

לפני מספר שנים העלה הווארד סטרן עוד אחת מהמשימות ההזויות בתוכנית הרדיו שלו. באמצעות כוכבת הפורנו יוסטון (הזכורה לכולנו מפולחן ההשכבה שלה עם 620 גברים נוטפים בגאנג-באנג הגדול בהיסטוריה) הוא הגשים לבתול בן 30 חלום: לבצע את משכב הביכורים ולגלות את תורת הנסתר. כעת אתם רשאים להפעיל את הדמיון; הרי מן הסתם כשבחור מגיע לגיל 30 מבלי שראה אפילו וגינה אחת בחייו יש לכך סיבה. השניים הוכנסו לחדר צדדי ויצאו כעבור שעה קלה, כשחיוך ענק מרוח על פניו של השמנמן (אני נשבע שזיהיתי גם אקנה על פניו). הוא נשאל על החוויה ומייד הגיב: "טוב, כנראה שנשיא ארצות הברית כבר לא אהיה, אבל זה היה שווה את זה".

כזו היא מדיניותו ההיפוקריטית של הדוד סם. מותר לך לגנוב, להיות מושחת ולהעלים כמה אנשים בדרך לפסגה, אבל פעולה פשוטה אחת כמו עשיית סקס בפומבי, גם אם בדלתיים סגורות ולא לעיני המצלמות, תסגור לך את הקריירה הפוליטית לנצח. ומכיוון שאנחנו יורשים מהאמריקאים הרגלים רבים, החליטו מספר אישים בארצנו להזדעזע קשות ממעשהו השפל של מפקד חיל הים, האלוף אלי מרום, שבקלונו הלך לבלות במועדון חשפנות. דובר צה"ל לשעבר נחמן שי הזדעק, גרונות רבים הצטרפו אליו וארגוני הנשים כבר בוודאי בדרך לקריה. האמת היא שהאלוף מרום אמנם ראוי לעונש ולגינוי ציבורי, אבל לא על המעשה עצמו אלא על הבחירה שעשה – ללכת למועדון חשפנות. תגיד לנו, אתה קרפיון?

מה שהאלוף מרום היה אמור לדעת הוא ששערוריית מין צריכה להיות גדולה, אמיתית, לא שגרתית, כזו שתכה גלים ולא תפלוט לחוף דגי רקק. שחקן קולנוע שמקבל יניקה ממישהי שהיא לא גברת אלא אדון, מושל שמוציא הון עתק מכספי המדינה על זונות, שגריר שנתפס כפות כשהוא עירום כביום היוולדו לאחר אקט אכזרי של סאדו מאזו – אלה שערוריות, זה סטייל, זה כבוד. אבל מועדון חשפנות? אדון מרום,לא רק הרמטכ"ל קרא אותך לסדר, גם אנחנו, קהילת הגברים העולמית, מתביישים בך.

האיבר לא נע

ברשותכם, אין לי כוח להיכנס למסר השלילי, לניצול, למעמד האישה ועוד כל מיני נושאים מעייפים שמהווים את נקודת המוצא בסיפור הזה. בואו ניגע רגע בלב העניין: הבילוי עצמו. פעמיים ביליתי במועדון חשפנות - לפני עשר שנים ולפני חודש. הפעם הראשונה נבעה מסקרנות והשנייה מרצון שכשל לעבור חוויה מתקנת. מה אגיד לכם? הרבה דברים משעממים קרו בחיי, וזה ללא ספק נכנס לטופ 10 שלהם.

אני עדיין מחפש את הריגוש בבהייה מתמשכת בגופות מסולקנים של כל מיני אמהות חד הוריות, שנמצאות בדיכאון קיומי ואפילו לא מתאמצות להסוות אותו. הסכום שמשלמים בשביל לאפ דאנס יכול לפרנס ביקור של נערת ליווי במופע פרטי בלי הגבלות, והאיבר, הו האיבר, הוא לא נע ולא נד ורחשים אין בו. כשהבחורה התורנית במדי נערת הבית הספר (לא ידעתי שאפילו במקומות כאלה יכולים להיות כל כך קלישאתיים) סיימה לפשוט את מדיה, התחלתי לחשוב בפעם הראשונה בחיי על ויאגרה. הייתכן שמולי עומדת עלמה עירומה כביום היוולדה וההוא שם למטה אפילו לא מגיב? ובכן, יש שתי אפשרויות – או שאני הומו או שעדת המגרגרים שמסביבי, התחושה שבאו לעשוק את ארנקי והעובדה שברגע שאושיט יד למקום אסור ייגרמו לי חבלות חמורות מצד אנשי הביטחון, לא עוזרת למצב.

ליבידו? חשק? במקום כזה? נו באמת. למעשה, אני מתקשה לחשוב על מקום יותר א-מיני מהדבר ההו-כה-מסוקס הזה לכאורה, שנקרא "סטריפ ג'וינט".

אז הבעיה האמיתית של האלוף מרום היא שהוא אפילו יוצא כמעט סיסי בתמונה הכללית. לך על אורגיה מטונפת רבת משתתפים עם ילדים תאילנדים, קוקסינלים ממונטנגרו ועזים, תחטוף מאחורי הגב תיעוד שלך מצלם סרט פורנו על ספינה בלב ים כשמעליך משתינה מלכה משפילה ואתה בביריות מתחרה, תן דרור לחמור עם הפקידה הפלוגתית באמצע תרגיל אוגדתי. רק בחיאת, אדוני האלוף, תהרוג אותי אם אני מבין למה דווקא מועדון חשפנות.

  • עוד באותו נושא:
  • אלי מרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully