וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודית רביץ מלכלכת על אריק איינשטיין?

עינב שיף

11.3.2009 / 20:03

בספרו "רשימת שידור" מצטט שי להב את הזמרת שמכנה את המוזיקה של אריק איינשטיין "משהו בינוני". רביץ מצדה מכחישה

"רשימת שידור", ספרו של העיתונאי שי להב על גלגלצ שיצא לאור השבוע, מנסה לגעת בשורשי ההצלחה של התחנה ביפו תוך ראיונות עם אנשי מפתח בתעשיית המוזיקה הישראלית. בין השאר, מראיין להב אישים כמו מנהל התחנה בעבר, אלדד קובלנץ, השדרן הבכיר ועורך ערוץ מוזיקה 24 בעבר, יואב קוטנר וכן מוזיקאים כמו יהודית רביץ, ג'קו אייזנברג ועוד.

בין המרואיינים והראיונות בספר, מצוטטת יהודית רביץ כאומרת "אתה יכול להגיד תודה לאריק איינשטיין, תודה על מה שהיה, ושהיה טוב, אבל אי אפשר בגלל העבר להחזיק בשבילו זכות בגלגלצ על משהו בינוני" (עמ' 49).

אלא שכעת מתברר, עולות תהיות רבות בנוגע לאמינות הציטוט המובא בספר, לאחר שיהודית רביץ טוענת כי מעולם לא התבטאה נגד אריק איינשטיין בפני שי להב, כפי שנודע לוואלה! תרבות.

"לא היו דברים מעולם"

מאז יצא הספר, אומרת רביץ למקורביה כי הדברים המיוחסים לה לא נאמרו ללהב ואינם נכונים. "היא ממש בהלם", אומר גורם בכיר בתעשיית המוזיקה הישראלית. "היא אומרת שלא היו דברים מעולם".

"לא רק שיהודית לא אמרה את זה, כל מי שמכיר אותה יודע שהיא לא מתבטאת ככה", אומרים מקורבים לרביץ. "יהודית היא לא הטיפוס שאומר דברים כאלו אפילו בטעות, אז על אריק איינשטיין, עם כל ההערכה והקירבה שיש ביניהם? ברור שהיא לא אמרה את הדברים האלו".

בתגובה לפניית וואלה! תרבות, אישר משרד יחסי הציבור של רביץ את הפרטים. "הדברים המצוטטים בספר מעולם לא נאמרו לשי להב", מסרה אשת יחסי הציבור עדי ורצברגר, בשם הזמרת.

שי להב בתגובה: "הדברים נאמרו במלואם, רביץ נימקה את הדברים שאמרה על אריק איינשטיין בהמשך דבריה, באומרה שגם לה אין זכות אוטומטית בתחנה עקב הדברים שעשתה בעבר. אין לי שום בעיה ללכת למכונת אמת / גרפולוג בנושא. מאוד הערכתי אותה על האומץ שהיה לה בזמנו ומאד מצער שהיא משתפנת ברגע האמת. עם זאת, אני עדיין מעריך מאוד אותה ואת אריק איינשטיין. זה מה שהיא אמרה לי מילה במילה, לא הייתי מעז להוציא דברים שהיא לא אמרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully