וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשים על המסך

עינב שיף

11.3.2009 / 21:49

הומוסקסואל וזוכה אוסקר, רוצח מטורף, פושע צרפתי וסוכן משטרת ההגירה: כל הסרטים החדשים שעולים השבוע

מילק

סרטו עטור השבחים והפרסים של גאס ואן סנט מגיע לישראל, עם זוכה האוסקר שון פן בתפקיד הארווי מילק, שהיה לנבחר הציבור ההומוסקסואל הראשון בארצות הברית. בסרט מגיע מילק לסן פרנסיסקו כדי שיוכל לצאת מהארון עם בן זוגו. שם, הופך מילק לבורג מרכזי בקהילה כשהתמיכה הגוברת בו משכנעת אותו לקחת חלק בפוליטיקה. ככל שמאבקיו של מילק נושאים פירות, כך גם מאבקו מעורר אנטגוניזם ושנאה, עד הסוף הבלתי נמנע.

דאסטין לורנס בלאק זכה באוסקר על כתיבת התסריט המקורי לסרט, פן זה כאמור באוסקר על משחקו, הבמאי ואן סנט ושחקן המשנה ג'וש ברולין היו מועמדים לפרס, אך לא זכו. במאי: גאס ואן סנט. שחקנים: שון פן, ג'וש ברולין, אמיל הירש (128 דקות)

יום שישי ה-13

רימייק נוסף לסרט האימה האהוב. גם הפעם חבורת חברים מחליטה לצאת לבילוי בחיק הטבע וכשהם מגיעים לבית נטוש באגם, הם מגלים שהם לא לבד ורוצח אכזרי בשם ג'ייסון- הרוצח הקלאסי בסדרה - ממתין להם. הסרט עלה לאקרנים בארצות הברית ביום שישי ה- 13 במרץ והיה לשובר קופות, אך הידרדר במהירות ולא הותיר חותם ממשי. במאי: מרקוס ניספל. שחקנים: ג'ארד פאדאלקי, דניאל פאנבייקר, דרק מיירס ( 97 דקות)

לחצות גבולות

הריסון פורד משחק את מקס, סוכן של רשות ההגירה בלוס אנג'לס, המתמודד עם עשרות מקרי מהגרים לא חוקיים המשקפים את משבר ההגירה ממנו סובלת העיר. כך, מתוודע הצופה לסיפורם של פועלת מקסיקנית, בחורה בנגלדשית, נער קוריאני הפוגשים את מקס, שותפו ועורכת הדין (אשלי ג'אד) המגנה על המהגרים. במאי: וויין קרמר . שחקנים: הריסון פורד, ריי ליאוטה, אשלי ג'אד, בראגה אליס (113 דקות)

אויב הציבור מספר 1 - חלק ב'

חלקו השני של הסרט שעלה לפני מספר שבועות בישראל, ומאז הספיק לקטוף את פרס הסזאר (האוסקר הצרפתי) בקטגורית הבמאי (ז'אן פרנסואה רישה) והשחקן (וינסנט קאסל). הסרט עוסק בעלילותיו של הפושע ז'אק מזרין, אימתה של משטרת צרפת אשר נלכד רק לאחר שני עשורים של מעשי שוד ובריחה מהכלא. במאי: ז'אן פרנסואה רישה. שחקנים: וינסנט קאסל, מתיו אמלריק, ז'ראר לנוין (130 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully