וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקס נבחרי הילדים - "היי סקול מיוזיקל 3" ומיילי סיירוס שולטים

עינב שיף

29.3.2009 / 13:19

הלהיט של דיסני לקח את פרס הסרט האהוב, מיילי סיירוס פרצה בדמעות לפרס הזמרת האהובה ורק ריהאנה לא הגיעה

הסרט "היי סקול מיוזיקל 3" הוא הזוכה הבולט של טקס "נבחרי הילדים" של רשת ניקולאודיון שנערך אמש. הסרט זכה בפרס "הסרט האהוב" על הקהל בטקס ה-22 שהתקיים במכללת UCLA בלוס אנג'לס. השחקנית ונסה האדג'נס זכתה בתואר השחקנית האהובה בסרט.

זוכים נוספים בתחרות הם תוכנית הטלוויזיה “Icarly” של רשת ניקלודיאון זכתה בפרס תוכנית הטלוויזיה האהובה, "אמריקן איידול" בפרס תוכנית הריאליטי והג'ונאס בראדרס בפרס ההרכב המוזיקלי הטוב ביותר. ג'ק בלאק זכה בפרס המדובב האהוב" על תפקידו בסרט "קונג פו פנדה". השיר "Single Ladys" של ביונסה זכה בפרס השיר האהוב, וויל סמית' זכה בפרס הזמר האהוב.

הרגע המרגש - אפילו אנחנו כאן מוחים עדיין את הלחלוחית - של הערב התרחש כאשר מיילי סיירוס פרצה בבכי כשקיבלה כצפוי את פרס "הזמרת האהובה". "באמת חשבתי שאפסיד", אמרה סיירוס. "תודה לכם אנשים". לאחר מכן קיבל השחקן ליאונרדו די קפריו פרס מיוחד על תרומתו לנושא איכות הסביבה. "כרגע, האמא החשובה ביותר שלנו, אמא אדמה, נאנקת מכאבים", אמר דיקפריו. "היא זקוקה לדור של ילדים מתחשבים כמו כולכם שיגנו עליה בעתיד".

הטקס התנהל בצל שערוריית כריס בראון-ריהאנה שקדמה לו. בראון, שהיה מועמד לפרס "הזמר האהוב" משך את מועמדותו לאחר מעצרו בחשד שהכה את חברתו הזמרת. גם ריהאנה, שהייתה מועמדת לשני פרסים בטקס, בחרה שלא להגיע אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully