וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנייה ווסט וספייק ג'ונז שוב ביחד

עינב שיף

31.3.2009 / 2:04

אחרי הקליפ של "Flashing Lights", ג'ונז כתב סרט קצר עבור שיר אחר של קנייה ווסט, בכיכובו של הראפר המצליח

קנייה ווסט והבמאי ספייק ג'ונז שבים לשתף פעולה. אחרי שג'ונז ביים לווסט את הקליפ ל-"Flashing Lights" יוציאו את הסרט הקצר "See you in My Nightmares" (כשם שיר מאלבומו האחרון של קנייה ווסט), כך לפי דיווח של אתר MTV, שאושר על ידי וינסנט לנדיי, מפיק שותף של ג'ונז.

"הם התחברו שוב, אך הפעם זה יהיה סרט קצר", אמר לנדיי. "זה לא בהכרח קליפ לשיר, אבל השיר נכלל בתוכו. אנחנו עדיין עורכים אותו, הוא ייארך קרוב לודאי 10-15 דקות. בעיקרון אנחנו עורכים אותו מתי שיש לנו זמן, כמה שבועות שכן וכמה שבועות שלא. אף אחד לא עושה כסף על זה, כך שזה סוג של 'היי, בוא ניכנס לשם ונערוך את זה בלילה ובסופי שבוע".

גרסת האלבום של השיר היא דואט של ווסט עם הראפר המצליח ליל' ווין, שגם צפוי להופיע בסרטון. עם זאת, לנדיי, שיפיק גם את סרטו החדש של ג'ונז "Where the Wild Things Are" סירב לחשוף את עלילת הסרט הקצר. "הוא מבוסס על רעיון של ספייק, שקרא לקנייה ואמר לו 'אני חושב שתהיה מצוין בזה'", סיפר לנדיי. "הראינו לקנייה סקיצה מאד ראשונית והוא אמר 'זה מאד ספייק ג'ונז'". לשאלה מתי יוקרן הסרט, ענה לנדיי "עשינו את זה בשביל הכיף, יהיה נחמד אם מישהו ייתן לנו דד-ליין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully