וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאות'פארק נגד קנייה ווסט - ולהיפך

עינב שיף

10.4.2009 / 15:41

סדרת האנימציה כינתה את הראפר "דג הומו" ואילו הראפר הפגין רוח ספורטיבית יחסית וכתב בבלוג שלו "הם רצחו אותי, אבל זה היה מצחיק"

חזית חדשה במלחמות קנייה ווסט נגד העולם. בפרק ששודר אמש (ה') בסדרת האנימציה "סאות'פארק" הוקדש חלק נכבד לדמותו של ווסט, שהוצג שם כחובב דגים, ולא מהצד הנכון של הגפילטע. בקליפ, צחקו יוצרי הסדרה על צליל ה"אוטו טיון" שאפיין את השירה של ווסט באלבומו האחרון, "808s & heartbreake" בשיר שנקרא "Gay Fish". הפרק עורר כצפוי סערה ברשת, עם תכונה לקראת תגובתו של ווסט, בלוגר אובססיבי ובעל אגו רגיש במיוחד (שנשבע בשנת 2007 שלא להופיע ברשת MTV כיוון שלא זכה בפרס בטקס פרסים של הערוץ).

ואכן, תגובתו של ווסט לא אחרה לבוא. "סאות'פארק רצחו אותי", כתב ווסט בבלוג של אתרו הרשמי. "זה די מצחיק. זה פוגע ברגשותיי, אבל למה אתה יכול לצפות מסאות' פארק? האמת היא שעבדתי על האגו שלי בזמן האחרון". לאחר מכן מפרט ווסט עד כמה האגו עזר לו כשאיש לא האמין בו ואולם עתה, כשהוא אחד הראפרים המצליחים בעולם, אין בו צורך ללכלך בחזרה, כולל על אנשי סאות'פארק. "זה מגניב ללכלכך כשאתה עושה ראפ, אבל לא במציאות", כותב קנייה. "אני בטוח שהכותבים של סאות'פארק הם אנשים נחמדים מאד במציאות. תודה שהשקעתם זמן בלצייר אותי ואת הצוות שלי, זה היה מצחיק!!!, אני בטוח שיש שגיאות דקדוק בשירים, ככה אתם יודעים שזה אני!".

ווסט אף הפגין רוח ספורטיבית וקישר את הקטע הרלוונטי מ"סאות'פארק" באתרו, אך חברת ויאקום, רשת האם של ערוץ "קומדי סנטרל" בו משודרת התוכנית, כבר הסירה את כל צילומי הסדרה שהופיעו באתרי שיתוף כגון youtube וגם בבלוג של ווסט. כעת תוכלו להסתפק בקישור לשיר שהיה בתוכנית וגם – לדעת שווסט מתכנן להוציא בקרוב משקה אנרגיה חדש על שמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully