וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורדון רמזי מוכר אוכל מוכן

עינב שיף

19.4.2009 / 11:53

הסאן חושף כי השף בעל הפה הגדול מוכר במסעדות היוקרה שלו אוכל מוכן וזול. גם המצב הכלכלי שלו לא משהו

שף גורדון רמזי, האיש בעל הפה הגדול מתוכנית "מטבחי הגיהנום", מגיש אוכל מוכן במסעדות שלו. הסאן חושף כי במסעדת “Foxtrot Oscar" שברובע צ'לסי ובשלוש מסעדות נוספות של גורדון מגישים ארוחות מוכנות המיובאות למסעדה היוקרתית.

העסק מנוהל על ידי חברה בשם GR Logistics, שכתב הסאן הצליח לחדור לשורותיה בתור לקוח פוטנציאלי ולהביא את השף הראשי במקום, דארן רידלי, לווידוי מביך. "אנחנו מספקים את רוב האוכל למסעדת Foxtrot Oscar" סיפר רידלי. "הכל החל מטארטים, חטיפים, בקר צלוי ביין אדום, כל דבר שלוקח זמן רב לבשל, כל דבר צלוי או מבושל ברוטב – אנחנו עושים הכל".

לאחר מכן פירט רידלי את שיטת ההכנה של המוצרים, שגם לא תואמים את היוקרתיות שמבקש רמזי להקנות למוצריו. "אנחנו לוקחים את הירך או הירך, עוטפים בשקית עם הרוטב. כל מה שאתה צריך לעשות זה להכניס את זה אחר כך לסיר עם מים רותחים ולחמם את זה מחדש", סיפר רידלי, שאמר כי עלות הכנה של מנה כזו הוא 2.6 לירות שטרלינג בלבד.

דוברו של רמזי הגיב לטענות באומרו כי "בממוצע, עד 50 אחוז מהתפריט ב'פוקסטרוט אוסקר' ושלוש המסעדות הנוספות יכול להיות מוכן מחוץ למסעדה. שום פרודוקט טרי, כמו נתחי בשר נעשה מחוץ למסעדה".

הסאן מציין כי עסקיו של רמזי נמצאים במצב לא קל, ללא קשר לחשיפה הנוכחית. על פי הצהובון, השף שווה כ- 60 מיליון לירות שטרלינג על הנייר, אולם מסעדותיו סובלות ממחסור בכסף נזיל. לאחרונה נודע כי רמזי אף מכר את הפרארי שלו כתוצאה מהקשיים הכלכליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully