וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם איפה הילד

עינב שיף

27.5.2009 / 18:42

חמי, אסף ואסף ואופיר בוחרים את 12 התקליטים האהובים עליהם בשיוויון מלא, כיאה ללהקה שמקורה בקיבוץ

כוורת - כל האלבומים

חמי רודנר: "זה לא אלבום אחד, אבל זה עושה צדק עם הלהקה הגאונית הזאת כשלם שעולה על סך חלקיו. אחד הדברים המקוריים ומעוררי ההשראה שנולדו כאן. תפארת מדינת ישראל של השפה העברית ושל מסורות הלחנה ישראליות מסורתיות בסטוץ עולץ עם זאפה, הביטלס והאולמן בראדרז. טעים!"

בוב דילן - Tell Tale Signs:Rare And Unreleased

חמי רודנר: "מכל הדילנים הרבים שלי דווקא את זה בחרתי לשים על האייפוד. למה? כי זאת האלטרנטיבה הפחות מקודשת והיותר פרומת כפתור משוחררת של הוד גאוניותו בין סוף השמונים לימינו אנו. עדיין מלך הרוקנ'רול. וכמה שהוא סקסי!"

Beatles – Abbey Road

חמי רודנר: "כמו במקרה דילן ,זאת גם בחירה שרירותית שעושה עוול לכל האחרים. עכשיו חוגגים לו ארבעים שנה ועדיין זה טרי ונפלא. שירת ברבור מתוקה וקצת מרירה. בקיצור, ביטלס"

Pixies - Doolittle

אסף שריג: "הפיקסיז, יחד עם סוניק יות' המציאו מחדש את רוק הגיטרות באמצע/סוף האייטיז. אחרי סרפר רוזה /קאם און פילגרים המהפכני הגיע דוליטל הפופי יותר שהצליח להיות מוזר ונגיש כאחד ללא עודף יומרנות וטרחנות. גאוני"

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

Can – Tago Mago

אסף שריג: "להגיד שקאן הקדימו את זמנם זה האמא של האנדרסטייטמנטס. לדמיין איך האלבום הזה נשמע ב - 1971 זה כבר מדע בדיוני. ארבעה גרמנים ויפני מוטרף אחד במסע מוסיקלי למחוזות ששנים אחר כך ייקראו אמביינט, אלקטרוניקה וקראוטרוק - נסיוניות במיטבה"

Queens of the stone age - songs for the deaf

אסף שריג: "ג'וש הום וחבורתו משלבים ריפים רצחניים, מלודיות מרחפות והדוניזם נרקוטי. התוצאה ממכרת"

XTC - English settlement

אסף מרוז: "בשנת 1989 חבר משותף הכיר ביני ובין חמי חודש אחרי שחזרתי מארה"ב, אחרי שהות של שנה שבה הושפעתי קשות מלהקות הרוק הפלסטיות של סוף השמונים בארה"ב. חמי נחרד לדעת שזה הטעם המוסיקלי שלי והכיר לי את XTC אחת הלהקות שהשפיע על הכתיבה שלו באותה תקופה. לא התחברתי בהתחלה ולאט לאט למדתי להעריך אותם. זה האלבום הראשון של XTC שחמי השמיע לי ולדעתי הטוב ביותר שלהם, אני מאזין לו עד היום"

James Brown - The Payback

אסף מרוז: "נשמה, נשמה... אחד ממלכי הגרוב והנשמה. The Payback-הדיסק האהוב עליי"

Frank Zappa - Roxy And Elsewhere

אסף מרוז: "כמעט כל מוסיקאי חיפאי שגדל בשנות ה-70-80 עבר את שלב הזאפה בחייו, מוסיקאי גאון שהיה דיקטטור לא קטן לנגנים שלו ותמיד הקיף את עצמו בחבורת נגנים מעולים ומוטרפים. התקליט הזה הוקלט בהופעה חיה בשנת 74 והוא מדהים ברמת הכתיבה, נגינה וביצוע של הקטעים המסובכים שכתב באותה תקופה"

אריאל זילבר ולהקת ברוש

אופיר בר עמי: "קניתי את התקליט בגיל 6 ועד היום יש לי את העותק המקורי, 10 שירים שהוקלטו בשלשה אולפנים. עיבודים מושקעים ומלאי השראה , דואטים של גיטרות וכינור חשמלי, טקסטים מדליקים, נגינה וביצוע מעולים ואריאל במיטבו. לא ניתן להשיג בתקליטור, אבל חלק מהשירים נכנסו לאחד האוספים של זילבר, אבל האיכות של הסאונד מאד ירדה, בקיצור מומלץ לשמוע את גרסת הוויניל למי שיכול להשיג"

ארז הלוי – הלילה

אופיר בר עמי: "אלבום המופת שהוקלט בתחילת שנות השמונים
מילים לחנים ושירה של ארז הלוי, פשוט מדהימים ביופיים.
כל השירים עובדו ונוגנו ע"י מתי כספי שעשה עבודה נפלאה בנגינה על כל הכלים גרי אקשטיין מתארח, גיטרה חשמלית בשלושה שירים. רק בארץ אפשר למצוא דברים מיוחדים כאלה. כמה רצועות מתנגנות עד היום בתכניות הלילה ברדיו"

אהובה עוזרי – אוסף 2 – כמו זוג יונים

אופיר בר עמי: "קניתי את האוסף , כמתנה לאישתי, במחיר מבצע תוך כדי קניות בסופר פארם. לאחר כמה השמעות, נדלקתי על זה לגמרי. שירים פשוטים בשפת רחוב, בשירה חמה ומרגשת ביותר. הפקה מאוד מינימליסטית ולא מושקעת, שרק מוסיפה חן לשירים. שמעתי שעשתה לזוהר ארגוב שיעורים בפיתוח קול , אפשר להבין למה וגם לשמוע את את זה בסיגנון השירה". *איפה הילד יופיעו ב- 2 ביוני בבאר שבע, ב- 11 ביוני בקיבוץ דן וב- 15 ביוני בצומת רופין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully