וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צו עיקול לחשבון הבנק של דודו טופז

איילה חננאל

21.6.2009 / 20:03

ביהמ"ש נענה לבקשת מנכ"ל "קשת" אבי ניר לעקל את החשבון ובו 5 מיליון שקלים. בבקשה נאמר כי אישה מטעם טופז התקשרה לרעייתו של ניר וטענה כי היא נמצאת בקשר רומנטי עמו

בית המשפט המחוזי בתל אביב הוציא היום (ראשון) צו עיקול זמני לחשבון הבנק של דודו טופז בבנק הפועלים בסך חמישה מיליון שקלים. הצו ניתן לבקשת שידורי "קשת" ומנכ"ל החברה, אבי ניר. השופט הורה לקשת ולניר להגיש את תביעתם נגד טופז בתוך 30 ימים. בבקשתם פירטו החברה וניר את השתלשלות האירועים בפרשה וכן את נזקיהם. סכום התביעה טרם גובש, אך כפי הנראה התביעה כוללת את הוצאות האבטחה הכבדות שנגרמו לקשת בעקבות תקיפת ניר ומשלוח מכתבי האיום.

בבקשה נחשף לראשונה כי לפני שנה וחצי, התקשרה אישה אל רעייתו של ניר וטענה כי היא וניר מנהלים מערכת יחסית רצינית ובשבכוונת שניהם לעזוב את משפחותיהם ולחיות יחדיו. בבקשת פרקליטיו של ניר וקשת נאמר כי מי שיזם את השיחה היה טופז בעצמו וכי המטלפנת היא תושבת אילת שנשכרה על ידו למטרה זו. על פי הבקשה, בני הזוג ניר לא הבינו בתחילה במה מדובר, אך לאחר מכן התברר כי טופז עומד מאחורי השיחה וכי הוא "ניסה בדרך אכזרית ומרושעת לזרוע הרס בביתו של אבי ניר".

בבקשה מתואר טופז כ"רב עבריינים מתוחכם אשר יזם התקפה אלימה להחריד אשר בוצעה כלפי ניר על סף ביתו מתוך רצון נקמני לפגוע ולהזיק ואשר תוצאותיה פגיעות גופניות קשות ביותר. מטרת התקיפה, נוסף על מימוש התאווה הזדונית להרע, היתה להטיל אימה, פחד ושנאה ולשבש את פעילות אחד מגופי התקשורת החשובים בישראל".

ניר דיווח על השיחה באופן מיידי לגורמי האבטחה בקשת ובמקביל דווח העניין גם למשטרה. בחברת "קשת" מציינים כי "זו היתה יריית הפתיחה שבה החל מסע האימה שביקש טופז להביא לחייו של אבי ניר. הקשר בין שיחת טלפון זו לבין תקיפתו של ניר התברר רק לאחרונה, לאחר שטופז הודה בה במסגרת חקירתו במשטרה". בבקשה לבית המשפט מודגשת "פעילותו המתוכננת היטב ובקפידה של טופז, אשר התנהל מתוך שליטה מלאה, באופן מחושב מאין כמוהו, מתוכנן בדקדקנות, באכזריות ובזדון".

עוד צוין בבקשה לעיקול החשבון כי "שיחת הטלפון הראשונה מטלפון ציבורי באילת, נעשתה כך שלא ניתן יהיה לאתר את העומד מאחוריה. לשכירת הביריונים שהיכו את ניר השתמש טופז במתווך על מנת שהביריונים עצמם לא יוכלו להסגירו ולהעיד כי הוא ששלח אותם. לכתיבת המכתבים השתמש טופז בעוזרת הבית שלו, כך שהמכתבים כתובים בכתב יד שאינו שלו וכן כתובים בלשון נקבה, כדי להטעות את ניר ואת החוקרים. כדי להיזהר ולא להיתפס, הקפיד טופז להשתמש בתוקפים שונים לתקיפותיהם של אבי ניר, שירה מרגלית ובועז בן ציון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully