וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מייקל ג'קסון הוא לא האב הביולוגי של ילדיו"

עידן דורנר

1.7.2009 / 12:01

לפי דיווחים בארה"ב, שלושת ילדיו של הזמר לא הופרו מזרעו. גופתו תוצג לקהל הרחב בחוות 'נברלנד'. מאות אלפים צפויים לגדוש את המקום

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

נמשכת חרושת השמעות סביב מייקל ג'קסון, לאחר מותו המסתורי בשבוע שעבר. כעת נטען כי הזמר הוא לא אביהם הביולוגי של ילדיו. אשתו לשעבר דבי רואו ילדה את שני בניו הבכורים של ג'קסון, פרינס מייקל ופאריס, במהלך שלוש שנות נישואיהם. בנו הצעיר פרינס מייקל השני נולד מאם פונדקאית. עם זאת, השמועות לגבי הילדים נסובו במשך זמן רב, משום שהם אינם דומים להוריהם מבחינה חיצונית.

אתר הרכילות TMZ, שפרסם לראשונה את דבר מותו של ג'קסון, טוען כי הילדים נולדו מתרומת זרע. עוד נטען בתקשורת האמריקאית, כי רואו היא לא האם הביולוגית וכי הושתלו בה ביציות מופרות של אישה אחרת. עורכת דינה כינתה את האשמות פוגעניות ומגוכחות. לדבריה, "היא האם הביולוגית של שני הילדים". בראיון שהעניק ג'קסון למרטין באשיר בשנת 2003, הוא טען כי השתמש באם פונדקאית ובזרעו שלו כדי לעבר את בנו הצעיר. "הפריתי את כל ילדי בזרע שלי. כולם ילדי", אמר.

במקביל מדווחת סוכנות הידיעות AP כי ג'קסון סבל מנדודי שינה חמורים, ובחודשים האחרונים לחייו הוא התחנן לקבל משככי כאבים חזקים ביותר, למרות שהוזהר כי הדבר יסכן את בריאותו. שרלין לי, אחות מומחית לתזונה, אמרה כי נהגה לדחות את בקשותיו של ג'קסון לקבל מרשם לתרופה 'דיפריבן', אך שיחת טלפון בהולה שנערכה ארבעה ימים לפני מותו עוררה את חששה שהוא הצליח להשיג את התרופה.

לדבריה אחד מעוזריו התקשר אליה ואמר: "מייקל צריך לראות אותך מייד. שאלתי מה קרה? ושמעתי אותו אומר ברקע 'צד אחד של גופי חם, הוא חם, והצד השני קר. קר מאוד'. מייד הבנתי שמישהו נתן לו משהו שפגע לו במערכת העצבים".

בתוך כך, נמשכות ההכנות להצבת ארונו של ג'קסון בחוותו 'נברלנד' שבסנטה ברברה, קליפורניה. לפי הדיווחים, גופתו של ג'קסון תוצב בארון זכוכית במרכז החווה ולציבור הרחב תינתן האפשרות לחלוף על פני ארונו ולחלוק לו כבוד אחרון. על פי ההערכות, מאות אלפי בני אדם יגיעו למקום. ביום שישי תיערך הלוויה פרטית של המשפחה.

נברלנד נסגרה בשנת 2006 לאחר שג'קסון לא הצליח לעמוד בתשלום חובותיו ושקע בדיכאון. כעת מתכננים יזמים זריזים להפוך את המקום לאטרקציה תיירותית שתגלגל מיליוני דולרים, בסגנון 'גרייסלנד' של אלביס פרסלי. מסמכים שנחשפו אתמול מגלים כי חובותיו של הזמר הסתכמו ב-331 מיליון דולר, אך שווי נכסיו עומד על 576 מיליון דולר. בחשבונו נשארה יתרה של 668,215 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully