וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנועת דרור

דרור רפאל

2.7.2009 / 2:37

בתכנית האחרונה של "מועדון לילה" הסתלבטה אורנה בנאי על דרור רפאל, מצב הסלביות שלו ושם המשפחה שלו. הוא מסכים עם כל מילה

מי זה הדרור הזה בכלל?

בתוכנית 'מועדון לילה' (המצחיקה) האחרונה אורנה בנאי ירדה עלי. קטלה אותי. בתגובה לעניין שאורן זריף משוכנע ששי ואני הם אביו ואימו, העירה בנאי שזריף הוא הבן של צמד המפורסמים שי והשני דרור, אמממ...דרור איך קוראים לו. אז אני זה דרור איך קוראים לו. מצב הסלבריטאיות שלי הוא לא משהו אליבא דבנאי. אני לא מספיק מפורסם, לא מוכר, ויש שאפילו לא זוכרים את שם המשפחה שלי, רחמנא לצלן. ואכן, אני מודה, לא בורכתי בשם משפחה מוצלח כמו בנאי. שאז, גם אם הייתי הבן הפחות מוכשר במשפחה כמו אורי, עדיין היו זוכרים את שמי המלא. אורנה בנאי מצחיקה ומוכשרת פי אלף ממני. וגם מפורסמת ממני לעין ערוך. קטונתי. אין ספק שלהיות סלב זה הדבר הכי חשוב בעולם, אורנה, ועל אחת כמה וכמה שיזכרו את שמך המלא, שזו מהות הקיום. וחוץ מזה, מה אני נעלב בכלל? כולה בדיחה על חשבוני, ומי אני, דרור , מממ מה השם משפחה שלי לעזאזל?

למה אנחנו יודעים על תוצאות נתיחת הגופה של מייקל?

למה מספרים לנו על תוצאות נתיחת הגופה של מייקל ג'קסון, עם שרטוט אילוסטרציה של מגוון החורירים שנוצרו בפלגי גופו השונים כתוצאה מזריקות שקיבל. לסלב המת אין פרטיות ואף עיתון, עיתונאי או עורך לא שמע על 'חיסיון רפואי'. בידיעות אחרונות פרסמו איך ראשו של ג'קסון נראה ללא פאה, קרח. הוא הפסיק לאכול בשנים האחרונות, התמכר לתרופות ועבר 13 ניתוחים פלסטיים. גופת הסלב מונחת לפנינו, פיתחו את הסלב, פתחוהו רחב והראו לנו איך הוא נראה מבפנים. הסלב היה חידה בחייו אבל במותו נדע עליו הכל. הוא שייך לנו! קרעו מעליו את העור, חיתכו אותו, פרקו אותו, לעזאזל החיים המשעממים שלנו, אנחנו רוצים חתיכת מייקל ג'קסון הביתה.

כמה מעניין הנאום של המורה לסוף השנה?

"עוף גוזל חתוך את השמים עוף לאן שבא לך. רק אל תשכח יש נשר בשמים, גור לך". עוד שנה עברה, ואני נפרדת מעליכם ילדים חמודים. כל שנה היא התחלה חדשה וכל סוף הוא פרידה ותקווה. תיהנו בקיץ, תבלו, ונתראה בשנה הבאה. אני מזכירה לכם שגם בחופשה ראוי שתמשיכו לקרוא וכמובן, גיא למה אתה שולף נשק חם? יואב , תוריד את הסכין, מה קרה לכם? הורים יקרים אני מבקשת שתרסנו את הילדים. אבא של איתי, מדוע אתה מתקרב אלי עם כיסא הפוך? אימא של אור, אנא, הכניסי את החרב לנדן. הורים וילדים מה קורה לכם? אני רוצה לקרוא לכם מספר שורות שכתב הסופר עודד בורלא, רגע, אני לא אקרא בתנאים כאלה, מדוע אתם מניפים אותי באוויר ומאיימים להשליך אותי מהחלון? זה לא נעים לי!!! עופי המורה, עופי, חתכי את השמים!!

איך ייראו החודשיים הקרובים? תחזית.

נגיד כל יום "מה זה החום המטורף הזה היום".
נופתע לראות קבוצת נערים מעשנים נרגילה בפארק.
נידהם שחרדי ישכח ילד באוטו.
נתקומם שערבי ישכח ילד באוטו.
נופתע שילד יטבע בבריכה בקייטנה ללא רישיון,
ניגעל ממקווה זיעה בגבו של איש קבע שמן באוטובוס.
נשלם מחיר מופקע על קוקילידה.
נטען שהחופש הגדול גדול מדי.
נידבק בשיר קיץ דבילי שכולל צלילים של פררפפ פרררפפ.
נכריז על חוף טופסי כחוף הכי מגניב אבל שוב נלך לחוף פרישמן.
נכריז על למברוסקו כיין של הקיץ.
נתפלא שגם השבוע מפרסמים תמונה של עפר שכטר ללא חולצה על חוף הים, אבל נסתכל עליה קצת יותר מדי זמן.
קיץ נעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully