וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

עינב שיף

9.7.2009 / 9:26

ברונו סוף סוף נוחת בישראל, כריסטיאן בייל וג'וני דפ רודפים ב"אויבי הציבור" ושומן זה לא דבר רע ב"סיפור גדול" הישראלי

ברונו

אולי ה-סרט המדובר של הקיץ, עם קמפיין שיווק מטורף ומבריק וסרט שהתגובות ממנו עד כה מטורפות לא פחות. סשה ברון כהן חוזר והפעם בתפקיד ברונו, כתב האופנה האוסטרי שלא מסוגל להשאיר עין אחת יבשה תוך שהוא משתמש בכל אימרה נטולת פוליטיקלי קורקט הקיימת בפלנטה, וממציא כמה חדשות משלו. במאי: לארי צ'ארלס, שחקן: סשה ברון כהן (81 דקות)

אויבי הציבור

כריסטיאן בייל בתפקיד סוכן FBI המנסה לעצור את ג'וני דפ ושותפו בתפקיד פושע מסוכן המטיל חיתתו על ארצות הברית של שנות ה- 30 במאה הקודמת, קצת אחרי תקופת "השפל הגדול". המאבק שנראה פשוט לכאורה הופך למרדף מסוכן וארוך אחרי עבריין אשר אינו יודע גבולות מהן. במאי: מייקל מאן, שחקנים: ג'וני דפ, כריסטיאן בייל, בילי קרדאף, צ'אנינג טאטום (143 דקות)

סיפור גדול

הסרט הפותח את פסטיבל ירושלים שמתחיל הערב. קומדיה המתארת את בחירתם של קבוצת שומרי משקל לזנוח את התזה כי "שמן זה רע" ובמקום פותחים קבוצת סומו, שבה הם מתחילים לפרוח. במאים: ארז תדמור ושרון מימון, שחקנים: איציק הכהן, אוולין הגואל, דביר בנדק (90 דקות)

המסע הקסום של אימפי

סרט אנימציה לחופש הגדול, המגולל את עלילותיו של אימפי, דינוזאור המשמש אטרקציה בפארק שעשועים, המשמש לו כלא כובל ומדכא. ליום הולדתו מקבל אימפי בובת פנדה, אשר עוזרת לו לשפר מעט את הרגשתו בעולם שבו הוא משמש בעיקר כלי בידור. במאים: ריינהארד קלוס והולגר טאפה (84 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully