וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסינים יקימו "נוורלנד" משלהם?

עינב שיף

10.7.2009 / 17:50

דיווחים בסין מספרים כי יזמים מקומיים החליטו לבנות אחוזה בנוסח ביתו המיתולוגי של מלך הפופ המנוח. במועדון המעריצים כבר מבקשים שהכניסה תהיה בחינם

יזמים סיניים עמלים בימים אלו על פרויקט חדש להנצחתו של מייקל ג'קסון, כך מפרסם היום (ו') עיתון המזוהה עם הממשל בבייג'ינג. לב הפרויקט הוא בניית מתחם בנוסח אחוזת "נוורלנד" המיתולוגית, אחוזת הפאר בה חי ג'קסון עד שנת 2005, אז הואשם בבית המשפט כי ניצל מינית ילדים באחוזה.

עלות הפרויקט על פי הפרסום היא 15 מיליון דולר, כמאה מיליון יין. האחוזה עתידה להיבנות באחד האיים של שנגחאי. "על ידי בנייה של נוורלנד כאן בסין, אנחנו רוצים לבצע מחווה לג'קסון", מצוטט בכתבה קיו שו-פאן, אחד המשקיעים בפרויקט,"ובאותו הזמן להציע לסינים אתר להבעת אהבתם אליו". בנוסף, מפרסם העיתון כי האחוזה תכיל קריקטורות סיניות אשר יתאימו את האחוזה לסביבה המקומית.

מעריצים מקומיים של ג'קסון כבר הגיבו ליוזמה ברגשות מעורבים. "אם הכוונה היא רק לבצע מחווה לג'קסון, אני מציע שהמשקיעים יפתחו את האחוזה בחינם, כמו שמייקל עשה עבור הילדים שביקרו שם", אמר וי וי, סגן ראש מועדון המעריצים של ג'קסון בסין. "אחרת, הם רק עושים כסף מזה. וי הוסיף ואמר כי "המוזיקה היא המורשת של ג'קסון לעולם והיא זו שאסור שתישכח. היינו רוצים להקים קרן, שרווחיה ישמשו לעידוד ילדים עם כישרון מוזיקלי".

סין היא אחת המדינות בהן ג'קסון היה פופולרי להפליא, בוודאי יותר ממרבית האמנים המערביים שניסו לחדור את חומות המשטר הקומוניסטי הקשוח השורר במדינה. לראיה, ביוגרפיה של ג'קסון שנחתה על מדפי החנויות בשבוע שעבר הפכה ללהיט כמעט מידית, וזאת למרות שבעיתונות הסינית נשמעו טענות כי שני המחברים עברו על הביוגרפיה במשך יומיים ברציפות ומעולם לא פגשו את ג'קסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully