וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוונטין טרנטינו מגיע לישראל

22.7.2009 / 20:30

במאי "ממזרים חסרי כבוד" יגיע עם סרטו החדש לבכורה בארץ הקודש. בכל זאת, סרט על נאצים

הבמאי התסריטאי והמפיק, קוונטין טרנטינו, יגיע לישראל להקרנת בכורה לסרטו החדש "ממזרים חסרי כבוד" במהלך חודש ספטמבר. עבור טרנטינו ("כלבי אשמורת", "ספרות זולה", "להרוג את ביל") זה יהיה הביקור הראשון בארץ. טרם ידוע מי מכוכבי הסרט, אם בכלל, יצטרף אל הבמאי בפרימיירה הנוצצת.

עלילת "ממזרים חסרי כבוד" מתרחשת בצרפת, בזמן מלחמת העולם השנייה, תחת שלטון הנאצים. קבוצה של חיילים אמריקאיים יהודים ("הממזרים") לוקחת על עצמה משימת נקם בנאצים על ידי הרג של כמה שיותר חיילים מצבא הרייך השלישי. בסרט מככבים בראד פיט ומייק מאיירס לצד שחקנים מוכרים פחות. בנוסף להיותו במאי הסרט, טרנטינו גם כתב את התסריט.

הסרט יעלה לאקרנים בישראל ב-17 בספטמבר, לאחר שהוצג בפסטיבל קאן האחרון ועורר הדים לחיוב ולשלילה בתעשיית הקולנוע והתקשורת הבינלאומית, נוכח עלילתו הרגישה.

דורית ישי, מחברת גלובוס גרופ המפיצה את הסרט בארץ מסרה היום: אנו נרגשים לארח בישראל את טרנטינו, אחד מגדולי הקולנוענים. סרטו החדש 'ממזרים חסרי כבוד' הוא מהסרטים המדוברים ביותר בעולם ולדעתי האישית יצירה קולנועית מסעירה שתגדיל את קהל מעריציו. אני גאה שאולפני יוניברסל ראו בישראל כיעד חשוב לקיום הפרמיירה".

בשנה שעברה התארחו בן סטילר, כריס רוק וג'יידה פינקט סמית' בבכורת הסרט "מדגסקר 2" בגלובוס גרופ נתניה. טרם ידוע היכן תתקיים הבכורה לסרטו של טרנטינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully