וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי הקליפים של MTV - ביונסה וליידי גאגא ראש בראש

עינב שיף

5.8.2009 / 11:52

שתי כוכבות הפופ מועמדות ל- 9 פרסים כל אחת בטקס שייערך ב- 13 בסטפמבר בניו יורק. בריטני ספירס מועמדת ל- 7 פרסים

ביונסה וליידי גאגא הן המועמדות המובילות בטקס פרסי הקליפים של MTV שייערך בחודש ספטמבר. בין השאר מועמדות השתיים לפרס וידאו השנה (ביונסה על “Single Ladies" וגאגא על "Poker Face"), הוידאו הטוב ביותר של זמרת, הבימוי הטוב ביותר (ליידי גאגא על "פפארצי", ביונסה שוב – על "Single Ladies") וקטגוריות נוספות כגון הוידאו הטוב ביותר בתחום הפופ.

בריטני ספירס מפגרת מעט אחריהן עם 7 מועמדויות, רובן על הקליפ של “Womanizer” מאלבומה האחרון, “Circus”.
בקטגורית ההיפ הופ צפוי קרב מעניין בין אמינם (“We Made You"), פלו-רידה (“Right Around”), ג'יי זי ( “D.O.A"), קנייה ווסט (“Love Lockdown") והכוכב העולה אשר רות'. בקטגורית הוידאו הטוב ביותר לגבר נרשם מעין שחזור של קטגורית ההיפ הופ, כשבמקום רות' ורידה נמצאים ני-יו והשיר של TI עם ריהאנה, “Live Your Life"). בקטגורית "וידאו השנה" מועמדים הקליפים מלבד ביונסה ספירס וגאגא גם אמינם וקנייה ווסט.

קטגוריה מעניינת נוספת היא "Breakthrough Video" בה נמצאים בעיקר אמני אינדי עם קליפים מרשימים. בין השאר מועמדים בקטגוריה באט פור לאשס עם “Danielle", פאשיון פיט עם “The Reeling", Chirlfit עם “Evident Utensil" ועוד.

בקטגוריה המוקדשת להוקרת קליפים ישנים שלא זכו בפרסים בזמן אמת נמצאים “Everlong” ההיסטורי של הפו פייטרס, “Freedom" של ג'ורג' מייקל, “Human Behavior" של ביורק, "סבוטאג'" של הביסטי בויז, "קארמה פוליס" של רדיוהד, “Here We Go Again" של האוקיי גו, “Where The Streets Have No Name" של יו 2, “California Girls" של דיוויד לי רות', “Into The Great Wide Open” של טום פטי ו- “Nothing But the G Thang" של ד"ר דרה. הטקס ייערך ב- 13 בספטמבר בניו יורק, בהנחייתו של ראסל ברנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully