וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפתי - "לא קל לאהוב אותך"

עינב שיף

11.8.2009 / 4:02

מנחה ערוץ הילדים וכתב וואלה! ZONE לשעבר עם קליפ חדש וראיון על כוסיות בקליפים, חברות לשעבר וחזרה למקורות הקרנת בכורה

יח"צ - חד פעמי

(באדיבות פונוקול)

חושבים שהכרתם את יפתי, המגיש הכה שמח ומבדח של ערוץ הילדים עם להיטי ההיפ הופ/אר אנ' בי לימי הקיץ? אז תשכחו אותו וקבלו יפתי חדש: בוגר יותר, עם תספורת שביל בצד והרבה גיטרות. היוצר חוזר עם קליפ חדש מתוך אלבומו השני, "לא קל לאהוב אותך" עם טקסט עגום ושינוי גדול בסטייל המוזיקלי. אבל מה, כמו תמיד יש כוסיות בקליפ.

"תשמע, אני מאד נהנה מהזכות הזאת של לחפש בחורות ולהגיד 'אני צריך בחורות לקליפ'", אומר יפתי לוואלה! תרבות. "אבא שלי אמר לי 'יא דפקט, אתה אשכרה יכול ללכת ולהגיד את זה' לבחורות ואני באמת עושה את זה בכל קליפ. ממליץ לכולם."

קצת השתנית מאז "הלילה יעבור".

"כן, כל האלבום הוא בסגנון שונה. התחברתי למוזיקה הרבה יותר. באלבום הראשון התאהבתי בפסנתר, מוזיקה, גיטרות ושירה. בנוסף, כל האלבום נכתב על החברה שלי לשעבר והשירים מתארים בשיא הכנות את מה שאבד או לא אבד במערכת היחסים שלנו. לא יכולתי לעשות על זה ראפ או היפ הופ, אז עשיתי אלבום הרבה יותר רומנטי. פאק איט, שישמעו את השירים ושזה ידבר בעד עצמו."

נשמע שנפגעת קשה. הקליפ נראה שמח, אבל אתה נשמע קצת עצוב.

"זה מצחיק, הכל נראה שם מגניב וצבעוני, אבל במילים אין שום דבר שמח. בסך הכל מדובר בשיר די מבאס. כל האלבום הוא כזה, נורא נעים לשמיעה והמסר בתוכו..."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

כל הנשים רעות?

"אני מעדיף בשלב זה של הקריירה שלי לא לצאת בהצהרה כזו. האמת, זה לא פשוט מערכת יחסים. זה הקושי והכיף הכי גדול של החיים שלנו. הבחורה באמת הייתה החברה הראשונה שלי, זו הפעם הראשונה שקמתי שנתיים כל בוקר עם אותה הבחורה, מה שאני לא מבין איך מתמודדים עם זה בכלל."

יפתי חגג לפני ימים אחדים 24 קיצים להולדתו. מי שהחל את הקריירה ככותב בוואלה! Zone והמשיך לערוץ הילדים, יודע שהוא רק בהתחלה, אבל מבין גם מה חשוב באמת. "נורא כיף לי בערוץ הילדים, לא יכולתי לחלום על מתנה טובה יותר", הוא אומר. "היא הביאה לי המון אושר לחיים, אבל עכשיו אני חוזר למקורות – הגעתי לערוץ בתור זמר ואני חוזר להתעסק בכיף הכי גדול שלי בחיים. אני לא מרגיש זמר גדול ובטח יש יותר טובים ממני, אבל כיף לי לשיר את המילים שאני כותב. גם עכשיו יהיו הופעות עם להקה חיה והכל ירגיש אחרת לגמרי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully