וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבבות חגגו עם מדונה בפארק הירקון בת"א

1.9.2009 / 23:12

הסתיימה ההופעה הגדולה של מלכת הפופ בישראל. "כל כך טוב לחזור לישראל - אסור לי לא לבוא לכאן כל כך הרבה זמן. לא עוד", אמרה מדונה לקהל. הערב הופעה נוספת

מערכת וואלה!

צילום: הפקת המופע, הקלטה: אבי כהן, עריכה: לירז ליבנה

"כל כך טוב לחזור לישראל - אסור לי לא לבוא לכאן כל כך הרבה זמן. לא עוד", כך הצהירה הלילה (שלישי) מדונה במהלך הופעתה הראשונה בפארק הירקון בתל אביב והוסיפה: "אני נטענת באנרגיה כל פעם שאני פה ואני ממש מאמינה שישראל היא מרכז האנרגיה של העולם. אם נחיה כאן בהרמוניה אז יהיה שלום בכל העולם". מדונה אמרה את הדברים לאחר שהקהל צעק בהתלהבות את שמה העברי "אסתר" ולאחר מכן ביצעה את השיר "You Must Love Me" מפסקול הסרט "אוויטה".

שעה קודם לכן, ב-21:22 פתחה מדונה את הופעתה באיחור של למעלה מחצי שעה במילים "הלו ישראל" וזכתה לתגובה חמה ואוהבת מיותר מ-50 אלף צופים הממלאים את פארק הירקון מפה לפה. "על זה אני מדברת תל אביב", היא הלהיבה את ההמון שהגיב במחיאות כפיים סוערות.

במהלך המופע בחרה מדונה להמשיך במחווה המיוחדת שלה למלך הפופ מייקל ג'קסון, שהוסיפה למופע לאחר מותו. הופעותיה. במסגרת המחווה עלה לבמה רקדן שביצע כמה מצעדיו הידועים של הזמר המנוח כשמדונה מפצירה בקהל "בואו ניתן כבוד לאחד האמנים הטובים בעולם, מייקל ג'קסון אנחנו אוהבים אותך". מאוחר יותר ככשרה את שירה "Miles Away" אמרה מדונה לקהל "אני כל כך שמחה להיות כאן, ישראל - אתם נהנים?"

מדונה פתחה כצפוי עם להיטה "קנדי שופ" כשהיא רכובה על כס מלוכה נייד בצורת האות M בלבוש שחור מינימלי. לאחר מכן שרה את השיר "Beat Goes On" גם הוא מאלבומה האחרון "Hard Candy" - כאשר בסופו שאלה את הקהל: "אתם מוכנים, מאדר-פאקרס?" והמשיכה לשירה הידוע Human Nature כשהיא מנגנת על גיטרה ומלהיבה את הקהל.

בשלב מאוחר יותר במופע כאשר ביצעה מדונה פעלול במסגרתו קפצה בין שני חבלים, צרחה לעבר הקהל: "אני צריכה את התמיכה שלכם תל-אביב!" וביצעה את התרגיל לקול תשואות הנוכחים. בהמשך אף העבירה את המיקרופון בין הנוכחים בקהל ואיפשרה להם לשיר קטעים מאחד השירים במופע. המופע הסתיים בשיר Give it to me במהלכו לקחה מדונה דגל ישראל מהקהל ונופפה בו.

מדונה בהופעה בפארק הירקון. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
מדונה בתל אביב, הערב/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

מחר: המופע ה-85 והאחרון בסיבוב הופעות הנמשך שנתיים

היסטריית מדונה בפארק הירקון בתל אביב החלה הערב באיחור אופנתי של יותר מחצי שעה. 50 אלף מעריצים שילמו ממיטב כספם כדי לבוא ולראות את ההופעה, לילה לפני שסיבוב ההופעות העולמי, Sticky & Sweet, מגיע לקצו. לפני ההופעה הקפיץ את הקהל הדי ג'יי העולמי פול אוקנפולד. על הבמה הופיעו רקדנים שחיממו את האווירה לקראת הרגע הגדול.

ההופעה של מדונה היא אחת ההפקות הגדולות והמורכבות שידעה ישראל. בהופעה עצמה נעזרת ב-17 רקדנים, מכונית מרצדס משנת 1929, 8 תלבושות מלאות ו-2 טון קרח שיסופקו מאחורי הקלעים. במאי המופע הוא ג'יימי קינג, שהפיק את סיבובי ההופעות של מדונה החל משנת 2001 (“Drowning World") ואחרי גם ל"קונפשנז טור" שנחשב לאחת מפסגות הקריירה של מדונה. המופע ה-85 יהיה כאמור האחרון בסיבוב שנמשך שנתיים.

עדכון ראשון: 21:24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully