וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנייה ווסט לג'י לנו: "אני פשוט מתבייש"

15.9.2009 / 7:22

קנייה ווסט ניצל את הבמה של התכנית החדשה של ג'יי לנו והתנצל רשמית בפני אמריקה על תקרית טיילור סוויפט. ומה אומרים באמריקה על לנו?

קנייה ווסט השיק אמש את תכנית הפריים טיים של ג'יי לנו ב-NBC. לנו חזר להגיש תכנית אירוח לפני הטונייט שואו עם קונאן אובריאן, אחרי חופשה לצורך היערכות מחדש.

קנייה ווסט נקבע מראש להופעה עם ריהנה וג'יי זי והלהיט החדש שלהם, " Run This Town" ולנו הודה לו על שלא ביטל את השתתפותו נוכח הביקורות נגדו ביממה האחרונה, מאז הפריע לנאום הזכייה של זמרת הקאנטרי, טיילור סוויפט.

"היה לך יום רע?" שאל לנו את הראפר בזמן שהקהל באולפן צוחק. "כן, זה היה קשה במיוחד", השיב ווסט. "רק להתמודד עם העובדה שפגעתי במישהו, או לקחתי משהו מאמנית מוכשרת, או ממישהו, כי פשוט רציתי לעזור לאנשים".

ווסט המשיך להסביר איך הבין את הטעות שעשה. "ידעתי מיד בסיטואציה הזאת שזו היתה טעות וזה לא היה מפגם מרשים או פשוט... אתה יודע, זה ממש רגשות של מישהו, אתה יודע, שדרכתי עליהן".

"זה היה מאוד גס רוח. נקודה. ואתה יודע, הייתי רוצה להתנצל בפניה פנים אל פנים", המשיך ווסט ובשלב הזה לנו לא הרפה ושאל אותו מה אימו היתה אומרת על הסיפור. ווסט, שאמו הלכה לעולמה ב-2007, שתק רגע ארוך בזמן שלנו מנחם אותו בטפיחה על ירכיו. "אני פשוט מתבייש שהכאב שלי גרם כאב למישהו אחר", אמר "אני צריך לקחת קצת זמן ולראות איך אני ממשיך בשאר חיי. איך אני משתפר", הוא סיכם.

רק השולחן השתנה

התכנית החדשה של ג'יי לנו הושקה אמש ב-NBC אחרי קידום אינטנסיבי. לנו, שהנחה במשך 17 שנה את הטונייט שואו, מגיע לפריים טיים עם תכנית אירוח, דבר שלא נצפה בטלוויזיה האמריקאית זה שנים רבות.

נוכח הניסוי המעניין של NBC עם מה שיכול להיות הצלחה או עוד כשלון צורם של הרשת שסובלת מרייטינג נמוך במיוחד, הביקורות באתרי האינטרנט ובעיתונים לא מאחרות להגיע. באתר ניו יורק טיימס טוענים שהתכנית של ג'יי לנו לא כל כך שונה מהטונייט שואו שהנחה לפני ואף מצטטים אנליסטית טלוויזיונית הטוענת שלראות את לנו זה כמו לראות את הטונייט שואו בשעון מרכז אמריקה.

בגזט הקנדי התחכמו קצת יותר. "התשובה: אין שולחן עד חמש הדקות האחרונות. השאלה: מה שונה בין התכנית החדשה של לנו ב-22:00 לבין הטונייט שואו עם ג'יי לנו ב-23:35?" כותב ביל ברונשטיין ומציין ששורת האורחים המכובדת, ג'רי סיינפלד, ג'יי זי, ריהנה וקנייה ווסט, מצוינת כזריקת מרץ הכרחית, אך לא שונה מבדרך כלל. "חוץ מזה, מדובר באותו מונולוג... אותה להקה...", הוא טוען.

גם ג'רי סיינפלד תהה בזמן שהתארח בתכנית מה השתנה. "אני מנסה להבין מה קורה כאן. בניינטיז כשפרשנו מתכנית, אנחנו ממש עזבנו".

כעת מחכים מבקרי הטלוויזיה ורשת NBC לנתוני הרייטינג הראשונים שיקבעו האם המהלך היה חכם או מטופש. עדכונים בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully