וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיאטרון גשר במחווה לחנוך לוין

עינב שיף

22.9.2009 / 16:41

התיאטרון בניהולו האמנותי של יבגני אריה יציג בעונתו ה-19 מחזות בכיכובם של משה איבגי, צחי גראד ואפרת בן צור, וגם מחזה שטרם הועלה של לוין לכבוד יום ההולדת ה-20

תיאטרון גשר הציג היום (ג') את הרפרטואר שלו לעונת
2009-2010, העונה ה-19 של התיאטרון שתיפתח עם "שש דמויות מחפשות מחבר", מחזה של זוכה פרס נובל לואיג'י פירנדלו בעיבוד של רועי חן ובבימויו של מקים התיאטרון ומנהלו האמנותי. בהצגה ישחקו משה איבגי, ישראל דמידוב נטשה מנור ועוד. בתחום המחזות המקוריים יעלה גשר את "הקליינט" שכתב דני ווסרמן וביים רוני ניניו, בכיכובם של אפרת בן-צור וצחי גראד. מחזה מתוכנן נוסף הוא "הסערה" מאת א.אוסטרובסקי, בבימויו של לב ארנבורג.

תיאטרון גשר יחל גם בפרויקט סטארט-אפ, במסגרתו יעלו ארבע הפקות חדשות שנוצרו מתוך רעיונות של שחקני התיאטרון. הפרויקטים הם "חמישה קילו סוכר", שכתב וביים גור קורן, "1+1" שיצרו נועה קולר וארז דריגס, "עשר שניות" בכיכובם של נטע שפיגלמן ואורי יניב והמחזמר “I Love You, You Are Perfect, Now Change".

יבגני אריה ייסע במהלך השנה למוסקבה, שם יביים את "שונאים. סיפור אהבה", על פי ספרו המפורסם של יצחק בשביס זינגר, שיוצג בתיאטרון הסוברמניק ובכיכובם של שחקני התיאטרון. במסגרת הקשר החזק בין התיאטרון לקהילה הרוסית תארח גשר את פסטיבל תרבות רוסיה שיתמקד דווקא בקולנוע. לרגל הפסטיבל יגיעו לישראל במאים רוסיים נחשבים כמו סרגיי סולוביוב, יורי נורשטיין, פאבל לונגין, קארן שחנזרוב, שיציגו את סרטיהם האחרונים לקהל בישראל.

בעונה הבאה יחגוג התיאטרון 20 שנים להיווסדו. בגשר כבר נערכים לכך והודיעו כי התיאטרון יארח תיאטראות ממוסקבה ומסנט פטרבורג, שיביאו עימן הצגות אשר זכו בפרס "מסכת הזהב", פרס התיאטרון היוקרתי ביותר ברוסיה. כמו כן, מתכננים בתיאטרון להעלות מחזה שטרם הועלה של חנוך לוין, "הקיסר גוק", אותו מגדירים בתיאטרון "הפקה מוזיקלית מונומנטלית", בבימויו של אריה. תוכנית נוספת היא העלאת מחזות קודמים של התיאטרון מחדש, ביניהם העיבוד ל"אדם בן כלב" שכתב יורם קניוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully