וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקס פרסי ה-BET: בלי קניה, T.I ו-A.M

11.10.2009 / 8:59

קנייה ווסט לא הגיע, הזוכה בפרסי אלבום השנה ושיתוף הפעולה של השנה נמצא בכלא, ודי.ג'יי השנה כבר לא איתנו. טקס פרסי BET התנהל בסימן נעדרים נוכחים

שלושה אורחים חשובים לא הגיעו לטקס השנתי של ערוץ הטלוויזיה BET (Black Entertainment Television), שנערך אמש (שבת) באטלנטה. האחד הוא קניה ווסט, שככל הנראה לקח ברצינות את הבטחתו "לחשוב היטב על מה שעשה" לאחר שבטקס פרסי הוידיאו של MTV בחודש שעבר עלה לבמה, חטף לטיילור סוויפט את המיקרופון והצהיר שהקליפ של ביונסה יותר טוב משלה.

הנעדר השני לא היה אלא הזוכה בשניים מהפרסים החשובים ביותר של הטקס. האלבום "Paper Trail" של T.I הוכתר כאלבום השנה ואילו שיתוף הפעולה שלו עם ריהנה, "Live Your Life", זכה בפרס שיתוף הפעולה של השנה, אבל הראפר נאלץ לשלוח את ארוסתו לקבל את הגביעים היות שהוא עצמו נמצא מאחורי הסורגים.

במאי האחרון החל T.I לרצות עונש מאסר של שנה, שנגזר עליו בשל אחזקת נשק מסוג תת מקלע באופן לא חוקי. ארוסתו, טמיקה "טייני" קוטל, הגיעה לטקס כדי לקבל את שני הפרסים במקומו וקראה מעל הבמה מכתב ששלח עמה. "למרות שאני לא שם אתכם, אני שם ברוחי", כתב T.I. "הדרך שלי לגאולה כמעט בסופה. אני מודה לכם על תמיכתכם".

הנעדר השלישי, לעומת זאת, לא שלח מכתב. די.ג'יי A.M, שמת לפני כחודשיים ממנת יתר, זכה לכבוד אחרון כאשר הוצג כדי.ג'יי השנה על ידי הראפר באסטה ריימז.

בנוסף ל-T.I ו-A.M, זכו ג'יי.זי בפרס ה-MVP של השנה, דרייק בפרס ה-Rookie של השנה ואייס קיוב בפרס “I Am Hip Hop" על מפעל חיים. "כשהעמיתים שלך למקצוע מכירים במפעל חייך", אמר הראפר הוותיק, "אין לך ברירה אלא לקבל את זה בענווה. זה כבוד גדול. יש בתוכי עוד 20 שנה של עבודה, אז אני מקווה שב-BET מוכנים לחלק פעמיים את הפרס הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully