וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט נוסעת לטקס פרסי MTV אירופה

עינב שיף

11.10.2009 / 12:18

היוצרת גברה בהצבעת גולשים על אסף אמדורסקי ואינפקטד מאשרום ותיסע לטקס ה-EMA שייערך ב-5 בנובמבר בברלין. "זו המתנה הכי מדהימה שיכולתי לבקש"

נינט טייב היא האמנית שתייצג את ישראל בטקס פרסי MTV אירופה (EMA). נינט גברה על אסף אבידן והמוג'וז, אינפקטד מאשרום, אסף אמדורסקי וטרי פויזן בהצבעת הגולשים באתר האינטרנט של MTV ישראל. כעת, פניה של נינט מועדות לטקס שייערך בברלין ב- 5 בנובמבר בהשתתפות שאקירה, פו פייטרס, גרין דיי, ליאונה לואיס ועוד. מדובר באמנית השנייה המשתתפת בטקס, לאחר ששירי מימון עשתה זאת בשנה שעברה.

"זו המתנה הכי מדהימה שיכולתי לבקש ליום ההולדת שלי שיהיה החודש", מסרה נינט עם קבלת הידיעה. "זה כבוד גדול לייצג את ישראל בטקס של MTV ואני רוצה להודות לכל מי שהצביע ושהשקיע מזמנו".

חברת אל-על, שפתחה בשיתוף פעולה עם MTV ישראל, הודיעה כי תממן את נסיעתה של נינט וצוותה לטקס. הבוקר (ראשון), הוענק לנינט פסלון ה-EMA, כהוקרה על זכייתה בפרס האמן הישראלי.

נינט תתמודד בקטגוריית המופע האירופאי הטוב ביותר לצד אמנים ממדינות כמו צרפת, גרמניה ועוד. גם במקרה זה יחליט הקהל על הזוכה, כאשר ההצבעה תחל ממחר (שני) בבוקר באתר MTV ישראל ובאתר MTV העולמי.

ב-6 בנובמבר תופיע נינט בברלין במסיבה מיוחדת שתיערך בעיר בשיתוף הליין הישראלי PAG, שמקיים מסיבות במועדון הפנורמה בר היוקרתי בעיר הגרמנית. נינט הופיעה בעבר במסיבה של הליין, כשביצעה את “Like A Virgin" של מדונה, במסיבה בה תקלט אנדי באטלר מהרקולס אנד לאב אפייר.

נינט עומדת בימים אלו לקראת יציאת אלבומה השני והמצופה. עד כה יצאו שלושה סינגלים מתוך האלבום, "אם אני אלך", "מדברים" ו"הכלה".

ומה אתם אומרים? הצביעו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully