וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנית התיאטרון הלנה ירלובה נפצעה קשה בתאונה

עינב שיף

22.10.2009 / 9:09

כוכבת "היה או לא היה" נפצעה בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 77 סמוך לצומת ישי, בשובו של צוות ההצגה מטבריה. מנכ"ל הקאמרי: "אני מתפלל לבריאותה"

השחקנית הלנה ירלובה נפצעה קשה בתאונת דרכים הלילה (חמישי) בצומת ישי. השחקנית נפגעה בתאונה יחד עם רכב תיאטרון הקאמרי בו היא משחקת, בדרכו של צוות ההצגה "היה או לא היה" בה מככבת ירלובה בחזרה מטבריה. ירלובה הועברה לבית החולים רמב"ם. מבית החולים נמסר כי לא נשקפת סכנה לחייה. השחקן אלי גורנשטיין וחמישה חברים נוספים בצוות ההצגה נפצעו פציעות קלות והם פונו לבית החולים "העמק" בעפולה. בהנהלת הקאמרי דאגו להודיע למשפחות באופן מידי על התאונה וכן לדאוג להסעות עבור בני המשפחות לבתי החולים.

"שמעתי על התאונה בסביבות חצות ורבע, כבר ישנתי", סיפר לוואלה! תרבות נעם סמל, מנכ"ל הקאמרי שנמצא בדרכו לבית החולים רמב"ם. "צלצל אליי רמי ברוך, ששיחק היום במקום יוסי גרבר והוא עדכן אותי במה שהוא ידע. הוא היה מבוהל ומבועת. הוא היה ברכב שאחרי וראה באקראי את החברים שוכבים על הכביש. הוא אמר לי 'זה נראה כמו פיגוע', ממש כך. אחר כך הם רצו למקום וחלק מהם רצו לאמבולנסים".

"עשרה שחקנים שלנו נמצאים בבית החולים בחיפה, לא רוצים לעזוב את הלנה שם", הוסיף סמל. "אני נוסע לשם להחליף אותם. זה פשוט נורא, הלנה ישבה מאחורי הנהג וחטפה את המכה הכי רצינית. השחקנית הזו היא לא רק שחקנית, היא נשמה גדולה ואני מתפלל לבריאותה ולבריאותם של שאר השחקנים שלנו".

"בנס יצאו פה החבר'ה בחיים", אמר לוואלה! תרבות יחזקאל לזרוב בשיחה מבית החולים רמב"ם. "אנחנו מתפללים ומתחננים לאלוהים שיעזור להלנה לצאת מזה כמה שיותר מהר. הרופאים כרגע לא אומרים כלום".

ירלובה (44), ילידת אוקראינה נחשבת לאחת משחקניות התיאטרון הבכירות בישראל. ב"היה או לא היה" שחיברה עדנה מזי"א היא מגלמת את תפקידה של חנה רובינא, ממייסדות התיאטרון הבימה אשר כונתה "הגברת הראשונה של התיאטרון". על תפקידה בהצגה זו, לצד יחזקאל לזרוב זכתה ירלובה בפרס "שחקנית השנה" בטקס פרסי התיאטרון לשנת 2008.

ירלובה זוכה להכרה גם בעולם הקולנוע, שם שיחקה בסרטים "קדמה" של עמוס גיתאי שהוצג בפסטיבל קאן בשנת 2003, "חלומו של הנרי" של איתן גרין ובאחרונה גם ב"חמש שעות בפריז", שם גילמה ירלובה תפקיד ראשי לצידו של דרור קרן. הסרט זכה בפרס הראשון בפסטיבל חיפה 2009 והוצג בפסטיבל טורונטו היוקרתי.

עדכון ראשון: 2:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully