וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתראות, איב

עינב שיף

23.10.2009 / 10:58

איב תואתי, חבר להקת דובדבן, הלך לעולמו בגיל 58 לאחר מחלה קשה ושלושה ימים בלבד אחרי איחודה ההיסטורי של הלהקה. "אלו היו הרגעים המאושרים בחיי", אמר לאחר ששמע את שידור מופע האיחוד של דובדבן ברדיו

שלושה ימים לאחר שלהקת דובדבן התאחדה, הלך לעולמו איב תואתי, חבר הלהקה והיוצר הראשי שעמד מאחוריה. תואתי, שנאבק במשך שנים במחלה קשה, נכנע לבסוף והוא בן 58 בלבד. היום (שישי) תיערך הלוויתו בירושלים.

ארנון פלטי, בסיסט הלהקה, סיפר לוואלה! תרבות כי תואתי הקשיב למופע האיחוד של ההרכב שהועבר בשידור חי ברשת ג' ואמר: "אלו הרגעים המאושרים בחיי".

"איב היה סו?פ?ר אינטליגנטי, חריף ומבריק, מוזיקאי כשרוני ביותר בעל חוש ורגישות, איש ספר, שירה ושיחה על כל נושא בעולם", ספד לו פלטי ששוהה במים אלה בגרמניה. "אישיות כריזמטית וכובשת ובעלת הומור ענקי. משיחתי אתמול עם חברי דני טיברין הבנו שנינו שהוא עסוק כעת בג'ם סשן עם הנדריקס, האריסון, ועוד אינספור טובים. שלא לדבר על זה שהוא גם יושב עם איינשטיין לאיזה משחק שח, ועם הארפו למשחק פינג-פונג שולחן וכוסית שרי ברנדי עם וינסטון צ'רצ'יל ורבין. הוא בטח גם מפליג בקאנו עם מרילין מונרו ומרלן דיטריך".

להקת דובדבן הוקמה לפני 30 שנים, התפרקה לפני 29 שנים ורק לפני שבוע יצא אלבומה היחיד שכלל חומרים שהוקלטו מחדש בשנת 2002 ביוזמת פלטי. הלהקה, עם שלושה חברים מההרכב המקורי, ללא תואתי וחבר נוסף שלא יכלו להופיע, חגגה את האיחוד בתיאטרון תמונע. ב-1 בנובמבר דודבן תעלה שוב את המופע, הפעם לזכרו של איב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully