וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט טייב מודחת

עינב שיף

2.11.2009 / 13:52

נציגת ישראל לטקס פרסי המוזיקה האירופאית של MTV איבדה את הסיכוי לזכות בפרס האקט הטוב ביותר לאחר שנציגי יוון, רוסיה, פולין, הונגריה וטורקיה העפילו לשלב הסופי במקומה

נינט לא העפילה לחמישיה הסופית בקטגוריית האקט האירופאי הטוב ביותר של פרסי ה-EMA (פרסי המוזיקה האירופאית של רשת MTV). הבוקר פרסמה הרשת את חמשת המועמדים הסופיים בקטגוריה: Deep Insight מיוון, דימה בילאן מרוסיה, מנגה מטורקיה, Lost מהונגריה ולהקת Doda מפולין. באופן מפתיע, פיקסי לוט האנגליה והלהקה הגרמנית Silbermond לא העפילו אף הם לשלב הסופי.

גורמים בתעשייה המעורים בנושא העריכו שלנינט, הנמצאת כעת בברלין לקראת השתתפותה בטקס, לא היו סיכויים רבים גם ככה, לאור העובדה כי מדובר בפרס שניתן בהתאם להכרעת הקהל וכל מדינה התגייסה למען האמן המייצג אותה.

"מבחינתי החוויה הבינלאומית חשובה לא פחות ממקום כזה או אחר בתחרות", מסרה הזמרת בתגובה. "אני מודה שוב למצביעים שאפשרו לי להגיע לתחרות ומאחלת בהצלחה למתמודדים שעלו. אני חוזרת לישראל, הבית שלי, בתחילת השבוע הבא ובעוד שבועיים יוצא האלבום החדש שלי וזה מה שבאמת חשוב לי".

נינט, כאמור, תשתתף בכל זאת בטקס ה- EMA שיתקיים בברלין ב- 5 בנובמבר. ישראלית נוספת שתשתתף בטקס היא בר רפאלי, שתגיש פרס באחת הקטגוריות. אמנים נוספים שישתתפו הם טוקיו הוטל, קולדפליי וגרין דיי. רובי ויליאמס הודיע השבוע כי לא ישתתף באירוע "בשל קיצוצי תקציב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully