וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי דיין לקה בהתקף לב, מצבו טוב

עינב שיף ונעמה טלמור

17.11.2009 / 13:47

הבמאי והשחקן הובהל לבית החולים לאחר שלקה בלבו ועבר צנתור. אמו רות שמלווה אותו בבית החולים: "מצבו טוב, הוא היה בהכרה בזמן שחש בלבו"

הבמאי והשחקן אסי דיין לקה בהתקף לב ופונה לבית החולים איכילוב בתל אביב. מבית החולים נמסר כי דיין הגיע לחדר המיון כשהוא סובל מהתקף לב "אקוטי", הוא עבר בהצלחה צינתור. מצבו טוב והוא בהכרה מלאה. מבית החולים נמסר עוד כי הוא הועבר למחלקה פנימית להמשך טיפול ומעקב. דיין הגיע לבית החולים כשהוא מלווה באמו רות.

"אסי בסדר", אמרה אמו של דיין בשיחה עם וואלה! תרבות. "כרגע הוא עדיין בצינתור, אני עדיין יושבת כאן". היא הוסיפה כי בנה הגיע בהכרה לבית החולים.

דיין, בן 64, סבל בשנים האחרונות ממספר רב של בעיות בריאותיות, חלקן עקב שימוש בסמים. הוא אושפז בבית החולים לפני שלוש שנים בעקבות מנת יתר של קוקאין. באוקטובר 2008 אושפז בכפייה בבית חולים פסיכיאטרי בעקבות מצבו הנפשי הרעוע. בנוסף, דיין הורשע השנה בתקיפת בת זוגו. ההרשעה התקבלה לאחר שנחתמה עימו עסקת טיעון במסגרתה נגזר עליו עונש מאסר על תנאי.

עם זאת, מצבו של דיין השתפר באחרונה ובחודש ספטמבר הוא הופיע לקבלת פרס אופיר למפעל חיים על פועלו הקולנועי. בשבוע שעבר הגיע דיין להקרנת הבכורה החגיגית של "חמש שעות מפריז" בסינמה סיטי, כשהוא מלווה באמו רות.

דיין נחשב לאחד מגדולי היוצרים בקולנוע הישראלי ומאחוריו קלסיקות כמו "החיים על פי אגפא" ו"גבעת כלפון אינה עונה". הוא כיכב גם בסדרות טלוויזיה, ביניהם "בטיפול" אשר זיכתה אותו בפרסים רבים.

  • עוד באותו נושא:
  • אסי דיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully