וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי חודדה זועם

לילה אודינייב

1.12.2009 / 0:01

ההדחה? "כואבת ומשפילה". ההפקה? "ניצלה אשה בהריון". מעיין? "כמו חיה פצועה". טיפ לדיירים? "תהיו צבועים". הקהל בבית? "לא היה מדיח אותנו בחיים". עכשיו תורו של מוטי לדבר, אז כדאי שתקשיבו

וואלה! סלבס תפסה את הבעל הכי מדובר במדינה לשיחה אתמול (שני), פחות מ-24 שעות אחרי ההדחה. בזמן שהוא ומעיין התאקלמו חזרה בביתם שבקריית טבעון, דיירי הבית נכנסו לחדר האח הגדול, לבחור מועמדים להדחה הבאה, שתתבצע ביום ראשון הקרוב.

הופתעת מההדחה?

"הדרך של ההדחה הייתה כואבת ומשפילה אבל היינו מאוד רגועים, אני לפחות, הכול קרה בצורה מאוד בומבסטית ופתאומית. כמה פעמים האח הגדול אמר למעיין לא לנבל את הפה ולהירגע, וגם אני אמרתי לה, אבל הם שמו אותה בפינה, זה כמו לזרוק תינוק לאמבטיה ולא ללמד אותו לשחות. כמה פעמים ביקשנו מהאח הגדול להפסיק את המשימה הראשונה. מעיין היא אישה בהיריון עם עצבים רופפים והם ניצלו את זה. החודדות עוד לא אמרו את המילה האחרונה, ואנחנו נוציא את כל מה שיש לנו להגיד בראיון גדול בטלוויזיה".

התלבטת אם לצאת מהבית עם מעיין או להישאר?

"שמעתי שאמרו בשידור שמוטי מתלבט אם לצאת או להישאר בתוך הבית, אבל מוטי לא התלבט. ברגע שהאח הגדול אמר שמעיין מודחת, ישר אמרתי שאני הולך איתה. אחרי ההודעה ההפקה לא נתנה למעיין אפילו להיכנס לתוך הבית, כי הם פחדו שהיא תעשה בלאגן, אז אני נכנסתי ארזתי את המזוודה שלי ואת שלה והלכתי".

יש משהו שאתה מצטער עליו?

"בתכנית היינו הכי אמיתיים, כולם שם הם צבועים ומשחקים משחק, ואנחנו באנו כמו שאנחנו. הקהל בבית אהב אותנו כי אנחנו פותחים הכול בפני המצלמות ובגלל זה ההפקה בעצמה הדיחה את מעיין ולא חיכתה ליום שלישי כדי שהעם עצמו יבחר - כי העם בחיים לא היה מדיח אותה והיא היתה זוכה. עשינו להם את כל הרייטינג, ארבע תכניות ראשונות היו רק על החודדות - על חשבון אשתי הם עשו את הרייטינג. בסך הכול אנחנו רואים את זה כחוויה, צריך להיות מאוד חזק כדי לקרוא את כל התגובות הקשות שכתבו עלינו ואיך התקשורת ממש אכזרית, קראה למעיין: "רפה במוחה", "תת רמה", שמנחם בן אומר עליה דברים נוראיים, עידן קפון, דודי מליץ והכול זה מתוך רוע, הם פלצנים שעשו לה עוגמת נפש".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

אבל מעיין הודחה כי היא עברה על חוקי הבית.

"כבר בתחילת התכנית אמרתי לכולם שאנחנו 'בובות על חוטים' של ההפקה - מה שנעשה לא משנה כי בסופו של דבר הם יעשו את מה שהם רוצים. ככה גם היה בסופו של דבר. רק אנשים שהיו בתוך הבית יודעים מה באמת קרה, כי ההפקה עשתה עריכה ודאגה להוציא את מעיין אלימה. אם דיירים אחרים היו מתנהגים כמוה בחיים לא היו עושים להם את מה שעשו למעיין, למשל אלירז אמר למעיין 'זה יגמר באלימות', וכולם קיללו וצעקו ורק העירו למעיין. שמו לה מלכודת והכניסו אותה לפינה, אישה בהיריון שצריכה להתרחק מבעלה, מההתחלה הם כבר חיפשו איך ליצור את הקצר הזה, הכול נעשה בצורה לא יפה, והם אפילו לא נתנו לה צ'אנס להראות את עצמה, הם ניצלו אותה בשביל רייטינג ואחר כך נתנו לה בעיטה, הכושי עשה את שלו והכושי יכול ללכת. ההפקה מצאה נקודת חולשה שלה וכל הזמן לחצה עליה, זה כמו שלוחצים על שלפוחית והיא בסוף מתפוצצת. מעיין לא ניסתה לפגוע באף אחד- היא הייתה כמו חיה פצועה, אבל היא רק תלמד מזה, בשבילה זה שיעור לחיים. יש לי עוד הרבה מה להגיד לעם ישראל על התכנית- ואני לא אשתוק".

אז אתה בעצם מאד כועס?

"חבל שאנשים בבית לא רואים את התמונה הגדולה, זה רק מראה איך תעשיית הרייטינג עושה שימוש ציני ומתעללת באנשים. אני לא כועס, אבל מרגיש שלא מגיעה לאשתי כזו חשיפה מגעילה, עשו לה רצח אופי. ההורים שלי לא צריכים לקבל הודעות לטלפון 'איך הבן שלכם נמצא עם האישה הזאת?'. אני עם אשתי באש ובמים, אני בשביל אשתי אוותר על מיליון ואפילו על שני מיליון. אני לא מצטער לרגע שיצאנו מהבית".

יש לך מסר לדיירי הבית?

"כדי לנצח במשחק הזה צריך להיות צבועים! ואני קורא לאנשים שבחוץ: אביב הוא הבן אדם הכי ישר בבית אחרי מעיין ואחרי. אני מאחל לו ומקווה שהעם ישמע אותי ויתן לו לזכות".

מי ההימור שלך לזכיה?

"מי שצריך לזכות זה הבן אדם הכי אמיתי שם, אביב. כל השאר צבועים. ארז בחור טוב אבל לא הכי אמיתי וג'ילדה מלקקת שם לכולם".
_________________________

- מהפקת האח הגדול נמסר: "דיירי הבית מחוייבים לחוקי האח הגדול ולקוד האתי של התכנית. בעקבות התנהגות בלתי הולמת של מעיין שעברה על חוקי הבית ולאחר שהוזהרה שוב ושוב, נאלץ האח הגדול להדיחה. בעקבות כך, מוטי החליט להדיח עצמו ואנו מכבדים את החלטתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully