וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת ABC ממשיכה במלחמתה באדם למברט

עינב שיף

3.12.2009 / 15:55

כוכב הפופ האמריקאי סיפר בטוויטר שלו כי הרשת ביטלה את השתתפותו בתוכנית של ג'ימי קימל וגם בספיישל בערב ראש השנה האזרחית

רשת ABC האמריקאית ממשיכה במאבקה נגד אדם למברט. הרשת ביטלה את השתתפותו של הזמר בתוכנית הלילה של ג'ימי קימל ובספיישל שתוכנן לערב ראש השנה האזרחית, כך גילה למברט בחשבון הטוויטר שלו. "אל תאשימו אותם", כתב למברט", "זה הפחד מה-FCC (הרשות הפדרלית לפיקוח על תוכן בטלוויזיה – ע.ש). אני כן אופיע בתוכנית של ג'יי לנו ואחפש משהו לעשות בערב ראש השנה. הכל יחלוף, בואו נתמקד בלהיות חיוביים".

מקורות אמרו להוליווד ריפורטר כי הספיישל שלמברט כתב עליו הוא “New Yorks Rockin` Eve” בהפקת דיק קלארק והוסיפו כי השתתפותו של למברט לא נסגרה הרמטית. אצל קימל היה אמור למברט להופיע ב-17 בדצמבר, בהופעה שנקבעה לפני הסקנדל שהתעורר עם הופעתו של למברט בטקס פרסי המוזיקה האמריקאית. הביטול הכפול מצטרף לביטול השתתפותו של הזמר בתוכנית הבוקר של הרשת, כיומיים לאחר ההופעה, עליה קיבלה הרשת כ-1,500 תלונות. רשת ABC טרם הגיבה לדברים.

למרות זאת, היה זה שבוע מוצלח למדי ללמברט, שנחת במקום השלישי בטבלת מצעד האלבומים של ארצות הברית עם מכירות של כ-200,000 עותקים. מעליו התמקמו אנדריאה בוצ'לי וסוזן בויל, ששברה את שיא המכירות לשבוע ראשון בשנת 2009 עם 700,000 עותקים. בנוסף, התראיין למברט ארוכות לאלן דג'נרס ושוב סרב להתנצל על התנהגותו, אך אמר כי מעולם לא כיוון לפגוע באנשים שנפגעו מהופעתו, שכללה נשיקה עם רקדן ודימוי של מין אורלי עם חלק מנגניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully