וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במוקד חקירת מותה של מרפי: תרופות מרשם

עינב שיף

21.12.2009 / 10:29

בביתה של השחקנית נמצאה כמות רבה של תרופות חוקיות, שאולי הובילו לדום הלב בו לקתה השחקנית. נתיחת הגופה תתקיים בימים הקרובים, למרות התנגדות בעלה של מרפי

פחות מ-24 שעות אחרי מותה של השחקנית בריטני מרפי ותמונת מותה המפתיע של הכוכבת בת ה-32 מתחילה להתבהר. בביתה של השחקנית בלוס אנג'לס נמצאו תרופות מרשם על שמם של מרפי, בעלה התסריטאי סיימון מונג'ק ואמה של מרפי, שרון.

"היו הרבה, הרבה מאוד מרשמים בבית הזה", אמר מקור לאתר TMZ, שכרגיל מוביל את הדיווחים והמעקבים בארצות הברית אודות מותה של מרפי. כרגע מתמקדת החקירה בסיבה לנטילת התרופות של מרפי, שנראה כי פעלה בהתאם לחוק. נטען כי מרפי סבלה מסכרת, אולם אין לכך אישור רשמי.

עוד מוסיף האתר כי מרפי הייתה חולה מאד ואמרה למשפחתה כי היא חשה ברע. על פי האתר, מרפי הקיאה ולאחר מכן התמוטטה בחדר האמבטיה של ביתה. האתר מדווח כי רשויות החוק בלוס אנג'לס, שפתחו בחקירת מותה של מרפי, לא מצאו סמים או תרופות לא חוקיות בבית, אך הם בטוחים כי מרפי נטלה תרופות מרשם מסוגים שונים.

מקורות שונים מסרו ל-TMZ כי דום הלב של מרפי נגרם בשל השימוש בתרופות אלו, אך עדיין מוקדם מדי לדעת. נתיחת הגופה תתבצע רק בשלב מאוחר יותר היום (שני) או מחר, זאת למרות התנגדות בעלה של מרפי, שעוררה תמיהה באתרי החדשות, שמא יש לו מה להסתיר מפני הרשויות. עם זאת, ההחלטה הסופית בנושא היא של החוקר הראשי של מקרי המוות באזור, והוא קבע כי תבוצע נתיחה. יש לציין כי בשנים האחרונות ליוו את מרפי שמועות עקשניות על אנורקסיה.

אשטון קוצ'ר: "נתראה בצד השני, ילדה"

מאז הידיעה על מותה הטרגי של מרפי הגיבו כוכבים רבים דרך הטוויטר למותה של מרפי. אשטון קוצ'ר, חברה לשעבר והקולגה לסרט "ירח דבש מטורף", מסר את "תנחומיו הכנים" למשפחתה של מרפי ובמיוחד לאמה. "נתראה בצד השני, ילדה", כתב קוצ'ר והוסיף: "העולם איבד פיסה של שמש".

השחקנית אליסה מילנו, שסיירה עם מרפי בקרב כוחות אמריקאיים ששירתו מעבר לים כתבה "היא הייתה נשמה מתוקה עם המון כשרון ולב". "היא היתה יפהפייה עם נשמה", כתבה השחקנית לינדזי לוהן.

אגב לוהן, בלוגר הרכילות פרז הילטון ניצל את מותה של מרפי וכתב "זוהי קריאת אזהרה להוליווד!, לינדזי לוהן וקורטני לאב, קחו את עצמכן לגמילה, זה יכול לקרות גם לכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully