וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אובריאן נפגש עם מנהלים ברשת FOX

עינב שיף

11.1.2010 / 19:36

הוול סטריט ג'ורנל מדווח כי המגיש הג'ינג'י לא מקבל בצורה טובה את השינויים הצפויים בפריים טיים של NBC וכבר מתכנן את צעדיו. "קונאן יהיה שמח במקום אחר", אמר מקורב אליו ל-FOX ניוז

האם קונאן אובריאן אכן יעזוב את רשת NBC בעקבות השינויים הצפויים בפריים טיים של הערוץ? על פי דיווח של הוול סטריט ג'ורנל, אובריאן לא בזבז זמן ונפגש עם בכירי רשת FOX במטרה לבדוק אופציות בתוכנית הלילה המתוכננת של הרשת.

"הוא עשה עבודה מצוינת ברשת NBC, הוא עבר עם כל הצוות שלו ומשפחתו ללוס אנג'לס וחמישה חודשים אחר כך, זה מה שמגיע לו?", תהה מקורב זועם לאובריאן ב-FOX ניוז. "רמת החרא הזו הייתה בלתי מצופה", טען מקור אחר ואילו מקור שלישי אמר בפשטות כי "קונאן יהיה שמח במקום אחר".

אמש צוטט בכיר ב-FOX כשאמר "אובריאן יהיה תוספת מצוינת לרשת, אולם הוא תחת חוזה וצריך לראות מה יקרה". מדובר אמנם בהערכה קיצונית, אולם ייתכן כי התנגדותו הנחרצת של אובריאן לזוז עם תוכנית הלילה לשעה 24:00 כשלפניו לנו משודר בשעה 23:30 תוביל לעזיבתו לטובת הרשת המתחרה.

אמש (ראשון) הודיע יושב ראש NBC כי תוכניתו של ג'יי לנו תזוז מהשעה 22:00 ב-12 פברואר, בפתיחת אולימפיאדת החורף, וכעת לא ידוע לאיזו שעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully