וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באדלי דרואן עדיין חי - והפסקול בכיכובו מושלם

אלון עוזיאל

13.1.2010 / 12:41

צו ההרחקה של דוד אלון מבתי ספר תקף בישראל ובכ-49 מדינות בארה"ב. לכן בשבוע הקרוב תמצאו אותו באוקלהומה

Eluvium / Leaves Eclipse The Light - 00:00

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הילדים ערים בלילה, הגברים בוכים בלילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הלילה ירד והילדים הלכו לישון, אבל אחוז מסוים מהילדים לא נרדם בקלות. או שהם על ממריצים, או שהם טרודים. וכשלא נרדמים צריכים מוזיקה ברקע. רצוי שהיא תהיה מעט מונוטונית וחסרת שמחת חיים. אם אפשר, רצוי גם שהצלילים בה יהיו מקסימים. נכון לרגע זה, Eluvium הוא ההרכב המוצלח ביותר שעונה לדרישות האלו. לעצבות של האחרים פשוט קשה להאמין. לילה טוב ילדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

Badly Drawn Boy / Wider Than A Smile - 05:33

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוא לא מת, הוא רק נח. באדלי דרואן בוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אני לא יודע מה איתכם, אבל אני חשבתי שבאדלי דרואן בוי מת. יש אנשים שיגידו שמחשבה כזו היא נבזית, אחרים יגידו שזו נבואה שמגשימה את עצמה, אך בכל אופן, זו טעות. האיש הזה לא טובע, הוא צף על פני המים כמו דבר אחר שאומרים עליו שהוא צף על פני המים, ולפני שלושה שבועות יצא פסקול בכיכובו לסרט הטלוויזיה הבריטי "The Fattest Man in Britain". אהיה האיש הגדול בסיפור ואודה: מדובר בפסקול מקסים שמחזיר את דיימון גוש שנים אחורה לתחילת הקריירה שלו - הטקסטים, המלודיות וקטעי הספוקן וורד - הכל מצוין. מזל שהוא חי.

Adam Green / Cigarette Burns Forever -10:02

עוד מישהו שחזר לעצמו הוא אדם גרין, והאלבום החדש שלו, "Minor Love", הוא הריליס הטוב ביותר שיצא לו מאז הבכורה של 2002, "Garfield". גרין חזר לפשטות, ללואו-פיי, אך לא שכח את כל מה שלמד בשנים האחרונות - לשיר טוב ולהיות עם בטחון מאחורי המיקרופון. השיר הנ"ל הוא קטע מהאלבום החדש שמדבר על חלומות של כל ילד: סיגריה שדולקת לנצח. הייתי הורג בשביל אחת כזו.

Besnard Lakes / Albatross -11:53

בסנארד לייק חזרו עם סינגל חדש שממשיך בדיוק איפה שהאלבום הקודם והמצוין שלהם הפסיק: שוגייז איטי, אווירה דחוסה ומלחיצה ושירה רכה של בחורה שממש כדאי להכיר.

Xiu Xiu / Dear God, I Hate Myself -16:25

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדבר היחידי שמחרמן בתמונה הזאת היא העוגה. שו שו/מערכת וואלה!, צילום מסך

האלבום החדש של שיו שיו דלף במלואו והרי לכם שיר הנושא מתוכו. אני יודע, השם הזה נוראי וראוי יותר לשם של שיר שנכתב על ידי תיכוניסט לבוש שחורים. אבל הקטע באמת מעולה וכולל את השורה המנצחת "ואני תמיד אהיה נחמד יותר לחתול מאשר אלייך".

Get Back Guinozzi / Go Back To School - 19:30

האלבום של Get Back Guinozzi יצא בלייבל Fat Cat כבר באוקטובר, אבל רק לאחרונה שמתי לב לכמה שהוא מדהים, מורכב ומעניין. תחשבו על The Go! Team בקצב הצ'ה-צ'ה-צ'ה ואולי תקבלו מושג לגבי אלמנט אחד מתוך כל מה שהם עושים. בשיר הנוכחי של ההרכב החצי לונדוני-חצי צרפתי הזה, הם גוערים בכל הילדים לחזור לבית הספר. תכלס, הגיע הזמן שהמדור יהיה גם קצת חינוכי. רק תעשו לי טובה, כשאתם כבר חוזרים לבית ספר אל תשכחו את הרטלין - בלעדיו, איך אתם מתכוונים לשמור על פוקוס?

Flying Lotus / Sangria Spin Cycles -22:30

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באנרגיות חיוביות. פליינג לוטוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

פעם ראשונה שלמדור נכנס קטע של פלייניג לוטוס שהוא לא רימיקס לליל' וויין. כנראה שההפקה האיטית, השבורה, המבולגנת והמגה מיוחדת של האיש הזה גדלה עליי גם כשהוא לא מכניס פנימה את האלוהים של העולם החופשי.

Julian Casablancas / Old Hollywood - 24:43

אנשים ברחבי העולם התחילו לקבל את המהדורה המיוחדת של האלבום השני הכי טוב ב-2009, ואיתה מגיע גם דיסק עם גרסאות דמו וקטעי בונוס. "הוליווד הישנה" הוא אחד מקטעי הבונוס והוא מתאים למדי לקו המהודק של האלבום המוכר.

The Album Leaf / Falling From The Sun - 29:07

ג'ימי לאבלה, האיש שמאחורי האלבום ליף כנראה כבר לא יכתוב שיר גדול כמו "Always For You". בכל זאת, האלבום החדש שלו, "A Chorus Of Storytellers" מלא בניסיונות לחקות את הרגע המבריק ההוא - מלודיות אלקטרוניות חמות, שירה מפולטרת ומילים רומנטיות. לפעמים זה עובד יותר, לעתים פחות. במקרה הנ"ל אין לי תלונות.

The Knife In with Mt. Sims & Planningtorock / Colouring of Pigeons - 33:59

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש לי ציפור קטנה בלב, והיא עושה לי מנגינה של 11 דקות עם צלילי אופרה אפלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

השיר החדש של דה נייף הוא הארדקור. הרבה אנשים שאוהבים את אותם הרימו גבה ולא התחברו. זה לא בגלל שמדובר ב-11 דקות. אפילו לא בגלל Mt. Sims ו-Planningtorock שמתארחים בו. סביר שאפילו לשירת האופרה אין יד בדבר. נראה פשוט שדה נייף לא בקטע של לעשות חיים קלים. הם מאתגרים את המאזינים שלהם, מטלטלים אותם ועושים זאת בלי רחמים. אפילו לא אכפת להם כמה מעריצים פוטנציאלים הם מאבדים בדרך. אותי, הם הרוויחו לגמרי בשיר הזה.

Grauzone / Eisbaer - 43:54

את Grauzone הכירה לי הילדה הכי צעירה שאני מכיר וזה מוזר, כי מדובר בלהקת ניו וייב שוויצרית שפעלה בתחילת האייטיז, שנים שהתרחשו בערך שבעה עשורים לפני שהיא נולדה. חבל לי שלא הכרתי את הלהקה הזו קודם, היא באמת מגניבה למדי, אבל עדיף מאוחר מאשר מעולם לא וכו'. למרות מקור המידע, השיר הזה נכנס לפינה של מה שהמבוגרים אוהבים, כי אני בטוח שיש הרבה יותר מבוגרים שמכירים את Grauzone מאשר ילדים.

Sundelles / Dead Youth - 48:32

ככה נשמע נוער מת. כלומר, לא נוער עם גופה קרה, אלא נוער שמת מבפנים. מזה שלא קורה כלום, שהאדמה מתחממת ושאין לו סקס. לפחות לילדים של המדור הזה אף פעם לא יהיו בעיות כאלו.

Love Is All / Kungen - 51:16

לאב איז אול לא נותנים לנו זמן להתגעגע וחוזרים ברגע הכי פופי שלהם עד כה. תענוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully