וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: הסוס של "אווטאר" ממשיך לדהור

עינב שיף

17.1.2010 / 19:35

סרטו של ג'יימס קמרון מתכונן לעונת הפרסים עם שבוע חמישי ברציפות בפיסגה והתקרבות נוספת אל שיא כל הזמנים של "טיטאניק"

עוד שבוע חלף ו"אווטאר" הוא עדיין הסרט הנצפה ביותר בארצות הברית. סרטו של ג'יימס קמרון גרף עוד 41.3 מיליון דולר לקופתו וסך כל הכנסותיו כרגע עומד על 491.76 מיליון דולר. או, במילים אחרות, עד מחר יחצה "אווטאר" את קו החצי מיליארד בארצות הברית בלבד, ועם נתוני הקופות בעולם, כולל סין שם הסרט שובר שיאים, הוא צפוי להמשיך לדהור לעבר המקום הראשון בטבלת כל הזמנים ולעקוף את "טיטאניק" של אותו קמרון. כרגע, "אווטאר" עומד על הכנסות של 1.6 מיליארד דולר בכל העולם, רחוק רק 200 מיליון דולר מהמקום הראשון.

בנוסף, "אווטאר" מתחיל היום למעשה את המסע שלו בעונת הפרסים הנוכחית, עם טקס פרסי גלובוס הזהב שם הוא נחשב מועמד בכיר לזכייה בפרס סרט הדרמה הטוב ביותר,בעוד קמרון הוא בין המובילים לזכות בפרס הבימוי.

בזמן שהבמאי הוותיק מצחצח נעליים ומבריק חליפות, "The Book of Eli", סרט האקשן בכיכובו של דנזל וושינגטון, רושם פתיחה מצוינת לעונה עם 31 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו. במקום השלישי אפשר למצוא סרט ותיק יחסית ברשימה, "The Lovely Bones" שביים פיטר ג'קסון שיצא סוף סוף בהפצה רחבה והניב 17 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון, קפיצה של 44,000%, למתעניינים.

במקום הרביעי נמצא הלהיט "Alvin and the Chipmunks: The Squeakquel", שמתחיל לאבד גובה אך עדיין רושם מספרים יפים: 11.5 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון ו-192 מיליון דולר בסך הכל בארצות הברית בלבד. במקום החמישי נמצא "שרלוק הולמס" עם 9.82 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון.

ג'קי צ'אן מאכזב

הרבה ציפיות עורר הסרט החדש בכיכובו של ג'קי צ'אן, "The Spy Next Door", אולם נתוני הפתיחה שלו מחווירים לעומת מותגי אקשן אחרים בהוליווד. הסרט עלה לאקרנים בסוף השבוע האחרון והניב רק 9.7 מיליון דולר. לשם השוואה, "שעת שיא 3", שיצא בשנת 2007, הניב 49 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו.

המשך הטבלה הוא פשוט משחק הכיסאות של טבלאות השבועות הקודמים. "זה מסובך" מצליח היטב בקרב הקהל המבוגר, שהעניק לו 7.6 מיליון דולר בסוף השבוע, "שנה מעוברת" צנוע וחביב עם 5.82 מיליון דולר בסוף השבוע השני להקרנתו (ירידה של 36.7%) ואילו "The Blind Side" מצמצם הפצה אך רווחיו עדיין מרשימים - 5.56 מיליון דולר בסוף השבוע התשיעי שלו.

את הטבלה סוגר "תלוי באוויר" בכיכובו של ג'ורג' קלוני, שנואש לכמה פרסים (אולי כבר הלילה בגלובוס הזהב) כדי להרים את עצמו מחדש בטבלה. סרטו של ג'ייסון רייטמן הניב 5.46 מיליון דולר בסוף השבוע ולמרות שמדובר בסרט דל תקציב יחסית (25 מיליון דולר), נדמה היה שפוטנציאל הרווח שלו בארצות הברית גדול יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully