וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: NBC ואובריאן יודיעו היום על סיום היחסים

עינב שיף

19.1.2010 / 9:07

מנחה תכונית הלילה צפוי להקליט את תוכניתו האחרונה ביום שישי הקרוב, ולאחר מכן יוחלף על ידי ג'יי לנו. עד אז, ממשיך אובראן לחבוט ב-NBC וכינה את מנהליה "טיפשים חדלי אישים"

NBC וקונאן אובריאן צפויים להודיע היום (שלישי) על עזיבתו של אובריאן את הרשת וחזרתו של ג'יי לנו לתוכנית הלילה. על פי גורמים בתעשייה האמריקאית, התוכנית האחרונה של אובריאן תצולם ביום שישי ועד אז ימשיך ככל הנראה המגיש הג'ינג'י לחבוט ללא רחם במנהלי הרשת.

"שלום, אני קונאן אובריאן ואני צריך שכולכם תכתבו לי מכתב המלצה", פתח אובריאן את המונלוג. "בעיתונות פורסם שמבחינה חוקית, אסור לי לומר שום דבר רע על NBC", המשיך אובריאן, "אבל הם לא אמרו שאסור לי לשיר על זה". בנקודה זו החל אובריאן לשיר את מה שהוא חושב על מנהלי הרשת: "Morrons, Incompetent Morrons" (טיפשים חדלי אישים, בתרגום חופשי - ע.ש).

"ל-NBC יש סלוגן חדש שאומר 'יותר צבעוני'", הוסיף אובריאן. "זה נכון, הם עומדים להעיף את הבחור הכי לבן שלהם מהמסך". לאחר מכן ציטט אובריאן את ג'וליה רוברטס, שאמרה בטקס גלובוס הזהב שמצבה של הרשת באסלה. "ב-NBC כעסו על כך והאסלות זעמו".

לסיום ההתנגחות היומית, אובריאן הודה למאות מעריצי התוכנית שהתקבצו בגשם שוטף מול אולפן התוכנית והפגינו נגד עזיבתו. אובריאן התרגש מאד מהמחווה שהתקיימה במקביל גם במדינות נוספות בארצות הברית, הודה להם בשידור חי ושלח למפגינים ארגזי פיצות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם קונאן התרגש מהמחאה. אתר "I'm With Coco" למען אובריאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'יי לנו: "אמרו לי שקונאן יסכים למהלך"

בינתיים, ג'יי לנו מתכונן לחזור לכס מנחה תוכנית הלילה, שתשודר בשעה 23:30 ככל הנראה מה-1 במרץ, עם תום אולימפיאדת החורף. על פי תמלול ששחררה NBC ופורסם באתר Variety, אמר לנו לקהל של תוכנית הטוק שואו שלו לפני שידור התוכנית מספר מילים בנושא שמסעיר את עולם הבידור.

"זה רק עסקים. אם אין לך את הרייטינג, אתה יורד משידור", אמר לנו. לדבריו, מנהלי NBC אמרו לו שאובריאן יסכים ליוזמה לשינוי שעת השידור שלו לחצות ולא צפו את התנגדותו. לדבריו, הוא לא נוטר טינה לאובריאן על שסנט בו בשבועות האחרונים. "התקווה הגדולה היתה שהתוכנית תעזור לו", אמר לנו. "ובכן, לא עזרנו לו בשום צורה".

לנו ניצל את ההזדמנות ושחזר את המהלכים שהביאו לכך שבשנת 2004 הוחלט להעביר את שרביט הנחיית תוכנית הלילה לאובריאן. "אמרתי להם 'הייתי מספר 1 ברייטינג במשך 12 שנים, אחרי שאהיה מספר 2, תפטרו אותי? הם אמרו שלא יעשו זאת". לדבריו, איים לנו לפרוש כדי שלא לשחזר את המריבה הגדולה שהיתה לו עם לטרמן במירוץ על ירושתו של ג'וני קרסון, המנחה האגדי של תוכנית הלילה שלנו תפס את מקומו.

לנו הוסיף ואמר שבסופו של דבר, הסכים למשבצת השידור של 22:00 בלילה לאחר שהוצגו בפניו תוצאות חיוביות של קבוצות מיקוד בנושא. "אמרו לי שבהתחלה התוכניות המקוריות יהרגו אותנו", אמר לנו. "ואחר כך, באביב ובקיץ אתה תתרומם". אך למרות הסבלנות ש-NBC הבטיחה להפגין, הרשתות המקומיות שבהן שודרה התוכנית בסינדיקציה התלוננו על הרייטינג הנמוך והפגיעה ברווחים, והובילו למשבר הנוכחי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully