וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובריאן נפרד מתוכנית הלילה: "לא מתחרט לרגע"

עינב שיף

23.1.2010 / 5:27

בתום שבעה חודשים בלבד, הגיש המנחה בפעם האחרונה את תוכנית הלילה בנימה מפוייסת ואפילו הודה ל-NBC. "הם היו ביתי במשך רוב חיי הבוגרים"

קונאן אובריאן הגיש אמש (שישי) את תוכנית הלילה האחרונה בהנחייתו וכך גם תם פרק בתולדות הטלוויזיה האמריקאית - המנחה שהיה תקוות רשת NBC להובלת המותג המוביל שלה מסיים את תפקידו לאחר 7 חודשים בלבד ועוזב את ביתו הטלוויזיוני לאחר למעלה מ-20 שנה בתפקידים שונים.

בתוכנית עצמה נקט אובריאן בגישה מפויסת ומחויכת. את הבדיחות סיפר בעיקר על עצמו: "הגשת התוכנית היתה כיף גדול", אמר אובריאן, "אבל כמו כל דבר כיפי בחיים, גם זה מסתיים עשור מוקדם מדי".

"בזמן שעומדות בפניי כמה אופציות מרתקות להמשך הקרייה שלי, אני רוצה להבהיר", הוסיף המנחה, "אני מוכן להופיע בעירום". לאחר מכן ביקש מרשת הכבלים HBO שבמקרה והיא מכינה סרט על הסכסוך בינו לבין לנו ורשת NBC, הוא מבקש להיות מגולם על ידי השחקנית זוכת האוסקר טילדה סווינדון.

לקראת תום המונולוג עקץ אובריאן את הרשת קלות כשהציג מספר שימושים אפשריים לאולפן שנבנה במיוחד עבור הקדנציה שלו בתוכנית ושהחל מהיום יהיה ריק. "הקוסם דיוויד בליין ינסה לעשות את הבלתי אפשרי ולשרוד באולפן הזה יותר מ-7 חודשים", הציע אובריאן והמשיך: "אפשר להישאר אותו ריק וקר ולקרוא לו 'המטאפורה הגדולה בעולם לתכנון לוח השידורים של NBC'".

זה היה ביתו

למרות הכעס הרב של אובריאן על NBC, דווקא בתוכניתו האחרונה הבהיר המנחה עד כמה הוא חב לה תודה. "אני יכול לומר הערב כל מה שאני רוצה", הבהיר אובריאן לפני סיום, "אז אני חייב לומר את זה: בין הזמן שלי ב'סאטרדיי נייט לייב', תוכנית הלייט נייט והזמן הקצר שלי בתוכנית הלילה, עבדתי עם NBC למעלה מ-20 שנים.

"נכון, יש לנו חילוקי דעות וכל אחד הולך לדרכו", הוסיף אובריאן, "אבל המקום הזה היה ביתי במשך רוב חיי הבוגרים. אני גאה מאד בעבודה שעשינו ואני רוצה להודות ל-NBC על שאפשרו זאת".

"עזיבת תוכנית הלילה היא הדבר הקשה ביותר שנאלצתי לעשות", אמר אובריאן. "ההחלטה הזו היתה קשה באופן בלתי רגיל. זו העבודה הטובה ביותר בעולם, יש לי את הצוות הטוב ביותר בתולדות המדיום. אבל למרות תחושת האובדן, אני מרגיש שזה צריך להיות רגע שמח. כל קומיקאי חולם להנחות את תוכנית הלילה ולמשך שבעה חודשים עשיתי את זה, בדרכי שלי ועם אנשים שאני אוהב. אני לא מתחרט לרגע".

לאחר מכן הודה אובריאן לקהל הרב שתמך בו בכל רחבי ארצות הברית במאבקו ב-NBC. "אף אחד בחיים האלו לא מקבל בדיוק את מה שהוא חשב לקבל", סיכם אובריאן. "אבל אם תעבדו ממש קשה ותהיו אדיבים, דברים מדהימים יקרו". בשלב זה הסתיימה התוכנית בשיר שהוביל וויל פארל, שסגר את הלייט נייט של אובריאן בהופעת הפתעה, פתח את קדנציית אובריאן בתוכנית הלילה ועתה גם סגר את הקדנציה, כמיטב המסורת.

הלחץ על לנו

כעת, משהושג הסכם בין אובריאן ל-NBC על עזיבתו של הראשון תוך קבלת פיצויי עתק לו ולצוותו, הלחץ יוטל על כתפי המנחה הקודם, ג'יי לנו, שנתפס בלא מעט כלי תקשורת כאיש הרע בסיפור. המנחה הוותיק ישוב אולי רק ב-1 במרץ לתוכנית, אך הקמפיין שלו מתחיל באופן מיידי: לנו יתארח אצל אופרה ווינפרי ב-28 בינואר ובוודאי יידרש לדבר בנושא. עם זאת, שמו של לנו לא הוזכר ולו פעם אחת בתוכנית הפרידה של אובריאן.

בנוסף, לנו יזכה להנחות את ארוחת הערב המסורתית לעיתונאים בבית הלבן, בנוכחות הנשיא אובמה. הערב ייערך רק במאי אך מהבית הלבן כבר נמסר כי שיבוצו של לנו נעשה לפני פרוץ הפיאסקו האחרון. היחסים בין לנו לבית הלבן נחשבים חמים במיוחד, שכן אובמה התארח בתוכניתו בשנה שעברה ובכך הפך אותו למנחה הראשון של תוכנית הלילה שאירח בתכוניתו נשיא מכהן.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully