וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי דיק נעצר באשמת תקיפה מינית

הקומיקאי האמריקאי אנדי דיק נעצר הלילה לאחר שהואשם שתקף מינית שני גברים. דיק נמצא זה שנתיים בתקופת מבחן עקב תקיפה מינית של בחורה בת 17 בשנת 2008

אנדרו ר.דיק, הידוע לציבור בתור הקומיקאי אנדי דיק, נעצר הלילה (שבת) באשמת תקיפה מינית של שני גברים. דיק מרצה בשנתיים האחרונות תקופת מבחן לאחר שנעצר בשנת 2008 באשמת תקיפה מינית, כשהוריד את חולצתה של נערה צעירה בת 17.

הקומיקאי נעצר בחשד שתקף שני גברים בקרבת בר בעיר הנגטינגטון שבמערב וירג'יניה, לאחר הופעה שקיים באזור מוקדם יותר. על פי התלונה שהוגשה, במקרה אחד "תפס במפשעתו של אחד מהמתלוננים שהיה בקרבת מקום, חפן את איבריו הפרטיים ונישק אותו שוב ושוב", ובמקרה השני תפס במפשעתו של שומר הסף בכניסה לבר וצחק בפרצופו, בעוד זה מנסה לענוד צמיד כניסה לזרועו".

בשנת 2008 הודה דיק בעברות סמים ותקיפה. נערה בת 17 סיפרה כי אנדי, שיכור באופן חריג, ניגש אליה, תפס את חולצתה וחזייתה ומשך אותם בכוונה לחשוף את שדיה, כך לפי הצהרות המשטרה.

דיק מוכר כקומיקאי קיצוני ואקסנטרי. הוא החל את הקריירה כחלק מתוכנית המערכונים של הקומיקאי בן סטילר ("המופע של בן סטילר"), כיכב בתוכנית הומור משלו ("המופע של אנדי דיק",) וכן הופיע בסרטים קומיים רבים. אם יורשע, צפויה לדיק תקופת מאסר של עד חמש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully