וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועכשיו: אמני ישראל למען נפגעי האיטי

עינב שיף

24.1.2010 / 10:40

השחקנית שרית וינו-אלעד יזמה, נינט טייב, עברי לידר, רמי הויברגר ואמנים נוספים נענו והאירוע המקומי למען נפגעי רעידת האדמה יתקיים ביום שישי הקרוב בתיאטרון הקאמרי

אחרי מדונה, ספרינגסטין, U2, ג'ורג' קלוני וג'יי זי, מגיע גם תורם של האמנים הישראלים להתגייס למען האיטי. נינט טייב, עברי לידר, מוקי, שלומי שבן, רמי הויברגר, קרן פלס, מוש בן ארי, איציק כהן ואמנים נוספים יופיעו ב-29 בינואר בתיאטרון הקאמרי למען נפגעי האסון.

מתיאטרון הקאמרי נמסר כי האירוע נערך ביוזמת שחקנית התיאטרון שרית וינו-אלעד, שתנחה את האירוע יחד עם דני קושמרו. מחיר כרטיס עומד על 300 שקלים באולם עצמו, 250 שקל בעליית האולם ו-200 שקלים ביציע. מהתיאטרון נמסר כי כל האמנים יופיעו בהתנדבות וכי התרומות יועברו לנפגעים דרך ארגון Israeli Flying Aid, ארגון בלתי ממשלתי (NGO) המסייע לנפגעי אסונות טבע מסביב לעולם.

"לא יכולתי לנסוע לשם כי אני בהצגות, אז עשיתי מה שאני יודעת לעשות - להציק לאנשים שיבואו לעשות טוב", אמרה וינו-אלעד לוואלה! תרבות. "חלק נענו וחלק פחות, אבל אני באמת חושבת שיחסית לנפח עבודה כאן, אין אמנים בעולם שנרתמים כמו שנרתמים בישראל, לכל מצוקה ותרומה. אז כן, זה היה קשה, אבל לא קשה מדי ויש רשימה מפוארת לאירוע החשוב הזה".

ביום שישי הופיעו מיטב האמנים והסלבריטאים בעולם במשדר מיוחד למען נפגעי האיטי שגייס 57 מיליון דולר, סכום שיא למשדר שכזה. באירוע הופיעו כוכבי קולנוע, מוזיקאים וסלבריטאים שאיישו את עמדות הטלפון וענו לשיחות מאזרחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully