וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבים חוזרים ל-"We Are The World"

עינב שיף

2.2.2010 / 17:47

קווינסי ג'ונס יזם, ברברה סטרייסנד, אשר, פינק וכוכבים נוספים נרתמו והתוצאה - אחד הסינגלים המצליחים בהיסטוריה ייצא מחדש והרווחים שיופקו ממנו ייתרמו למען האיטי

כוכבי המוזיקה הגדולים בעולם התכנסו אמש (שני) להקלטת גרסה מחודשת ל-"We Are The World", סינגל הצדקה המפורסם בהיסטוריה שגייס בזמנו 63 מיליון דולרים כצדקה למען רעבים באפריקה. הפעם יוקדשו רווחי הסינגל לנפגעי רעש האדמה בהאיטי.

היוזמה הייתה של המפיק המוזיקלי קווינסי ג'ונס, שהפיק את השיר המקורי. גם ליונל ריצי', שכתב את השיר יחד עם מייקל ג'קסון המנוח, השתתף בהקלטה לצד ברברה סטרייסנד, אשר, פינק, הזמר יליד האיטי וויקליף ז'אן ואמנים נוספים הקליטו את הגרסה החדשה, שתוצג לעולם ב-12 בפברואר בפתיחת אולימפיאדת החורף.

אשר, ברברה סטרייסנד עם אמני העולם בביצוע חדש לשיר We Are The World. Kevin Mazur/Handout, AP
כל הכוכבים בתמונה משותפת בהקלטות/AP, Kevin Mazur/Handout

בין המשתתפים בהקלטה נמצא הראפר ליל' ווין, העומד בפני כניסה לכלא .ווין, שקיבל את התפקיד של בוב דילן בשיר החדש הופתע מהמעמד ואמר "אני לא יודע איך לשיר", ייתכן ומבלי לדעת שזו בדיוק הביקורת שהועברה על דילן בתחילת הקריירה שלו.

לצד סינגל זה, היום גם הושמעה לראשונה גרסת הצדקה של סימון קאוול ל-"Eveybody Hurts" של REM, עם רוד סטיוארט, סוזן בויל, מיילי סיירוס וליאונה לואיס. גם רווחיו של סינגל זה יועברו למטרת שיקום האיטי ההרוסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully