וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אווטאר" עקף את "טיטאניק" גם בארצות הברית

עינב שיף

3.2.2010 / 18:06

לאחר שכבר הפך לסרט המכניס ביותר בעולם, שבר סרטו של ג'יימס קמרון עוד שיא והפך לסרט המכניס ביותר בארה"ב בכל הזמנים עם 601.2 מיליון דולר בקופות. סרט ההמשך כבר בדרך

כבר כצפוי, "אווטאר" עקף את סרטו הקודם של הבמאי ג'יימס קמרון "טיטאניק" והפך לסרט בעל ההכנסות הגבוהות ביותר בארצות הברית אי פעם. זאת, לאחר שהפך לסרט הקופתי ביותר בכל הזמנים בזכות הכנסות עתק מסביב לעולם. ההוליווד ריפורטר פרסם היום (רביעי) כי הסרט הכניס בסך הכל 601.2 מיליון דולר בארצות הברית בלבד ובכך עקף, כאמור, את "טיטאניק" שהכניס 600.7 מיליון דולר.

זהו השיא השני ששובר "אווטאר" השבוע, לאחר שבתחליתו קבע תקדים והפך לסרט הראשון המכניס 2 מיליארד דולר מהקרנות ברחבי העולם. אתמול גם חגג הסרט תשע מועמדויות לאוסקר, ביניהן לפרס הסרט הטוב ביותר ופרס הבמאי הטוב ביותר.

בעוד העולם ממשיך לעכל את ההצלחה הפנומנלית של הסרט, מתרבים הדיווחים על סרט המשך ל"אווטאר". רופרט מרדוק, הבעלים של חברת האחזקות .News Corp, המחזיקה באולפני פוקס, אמר כי החלו שיחות ראשוניות עם קמרון לגבי סרט המשך וכי הבמאי כבר החל לגבש רעיונות לעלילת הסרט. בנוסף, מרדוק רמז כי גרסת ה-DVD של הסרט תצא עד חודש יוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully