וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אווטאר" בדרך להיות מודח מראש טבלת שוברי הקופות

עינב שיף

6.2.2010 / 19:10

הסרט "Dear John" של לאסה הלסטרום עקף את סרטו של ג'יימס קמרון בקופות של יום שישי וצפוי לעשות זאת גם בהמשך סוף השבוע. זאת לאחר שבעה שבועות ש"אווטאר" בפסגה

האם "אווטאר" סוף סוף יורד מפסגת טבלת שוברי הקופות בארצות הברית? הסרט ששבר את שיאי ההכנסות הגיע למקום השני בטבלת שוברי הקופות של יום שישי, כך מפרסמים היום (שבת) האתרים העוקבים אחר הרווחים בקופות הקולנוע בארצות הברית.

על פי אתר "Box Office Guru" הכניס הסרט "Dear John" בבימויו של לאסה הלסטרום 13.8 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו והוא צפוי להכניס בין 32 ל-35 מיליון דולר בסוף השבוע כולו. "אווטאר" על פי טבלה זו נמצא במקום השני, עם הכנסות של 7 מיליון דולר ביום שישי וככל הנראה בסביבות 21 מיליון דולר בסוף השבוע כולו.

אם התחזית תתממש, "אווטאר" יירד לראשונה זה שבעה שבועות מפסגת טבלת שוברי הקופות. הסרט נמצא כעת במקום ה-10 בטבלת הסרטים ששהו את הזמן הרב ביותר במקום הראשון בטבלה, הרחק מאחור ביחס ל-15 השבועות הרצופים שבילה "טיטאניק" בפסגה.

"Dear John" הוא דרמה רומנטית בכיכובם של צ'אנינג טאטום ואמנדה סייפריד אודות אישה המתאהבת בחייל ומחליפה עמו מכתבים בעודו נשלח לחזית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully