וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למעלה" זכה באוסקר של האנימציה

עינב שיף

7.2.2010 / 8:40

הסרט המועמד לחמישה אוסקרים זכה בשני פרסי ה-Annie לסרט הטוב ביותר ולבמאי הטוב ביותר. פרס גם למירב ויובל נתן על פרסומת המבוססת על "Her Morning Elegance"

"למעלה", המועמד המוביל לזכייה באוסקר לסרט האנימציה הטוב ביותר, זכה הלילה (ראשון) בפרס התאחדות האנימטורים הבינלאומית (פרסי ה-Annie) לסרט האנימציה הטוב ביותר. פיט דוקטר, במאי הסרט, זכה בפרס הבמאי הטוב ביותר בטקס. "למעלה" מועמד השנה בסך הכל לחמישה אוסקרים והוא סרט האנימציה השני בהיסטוריה המועמד לפרס הסרט הטוב ביותר באוסקר.

"הנסיכה והצפרדע" ו"קורליין" רשמו גם הם ערב מצוין בטקס הפרסים היוקרתי, כשזכו בשלושה Annie כל אחד. השניים מועמדים לצד "למעלה", "מר שועל המהולל" ו"The Secret of Kells" לפרס האוסקר בקטגוריית האנימציה, שכולתת השנה חמישה סרטים ולא שלושה כנהוג.

מירב ויובל נתן אולי לא זכו בגראמי על "Her Morning Elegance" של אורן לביא, אבל יש להם Annie על פרסומת שיצרו על בסיס הקליפ, עבור הלוטו הספרדי.

טקס פרסי ה-Annie התקיים הלילה בפעם ה-37. הדומיננטיות של סרטי האנימציה בהוליווד בטבלאות שוברי הקופות ובטקסי הפרסים מגדילה משנה לשנה את חשיבות הטקס, שידע בעבר לכבד במועמדות סרטים ישראלים כמו "ואלס עם באשיר" ו-"9.99$" של תתיה רוזנטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully