וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "אווטאר" מודח, "Dear John" בראש

עינב שיף

7.2.2010 / 18:49

הדרמה הקומית של לסה האלסטרום הדיחה כצפוי את הסרט המכניס בכל הזמנים לאחר שבעה שבועות של שליטה מוחלטת בטבלה. "Crazy Heart" מנצל את באז האוסקר להתרחבות וכניסה לעשירייה הפותחת

המהפך הושלם: אחרי שבעה שבועות נטולי איומים ממשיים בפסגה, הודח "אווטאר" מהמקום הראשון בטבלת שוברי הקופות בארצות הברית לטובת "Dear John", דרמה קומית בבימויו של לסה האלסטרום. סרטו של האחרון גרף 32.4 מיליון דולר בקופות בסוף השבוע הראשון להקרנתו, לעומת 23.6 מיליון דולר של "אווטאר", שמצדו עומד כרגע על הכנסות של 630 מיליון דולר בסך הכל מארצות הברית בלבד.

הקיצוץ ברווחים של "אווטאר" הוא מזערי יחסית לסרט המוקרן שמונה שבועות (24.6%), אולם זוהי נפילתו החדה ביותר מאזז עלה לאקרנים וכעת נותר שיא אחד לפחות שהסרט לא ישבור – הזמן הארוך ביותר לסרט בראש טבלת שוברי הקופות. יחד עם זאת, ג'יימס קמרון, במאי "אווטאר", יוכל להתנחם שהשיא נותר בידיים נאמנות – "טיטאניק", שגם אותו ביים, שהה בפסגה 15 שבועות.

במקום השלישי בטבלה נמצא "מפריז באהבה" בכיכובו של ג'ון טרבולטה, שפתח עם הכנסות בגובה 8.12 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו. הסרט עקף את "על סף תהום" המאכזב בכיכובו של מל גיבסון, שגרף 7 מיליון דולר בלבד בסוף השבוע השני להקרנתו. "The Tooth Fairy" סוגר את החמישייה הפותחת עם רווחים של 6.5 מיליון דולר בסוף השבוע השלישי להקרנתו ו-34.33 מיליון דולר בסך הכל.

הקומדיה הרומנטית "להתאהב ברומא" נופלת למקום ה-6 בשבוע השני בלבד להקרנתה, עם 5.5 מיליון דולר בקופות בסוף השבוע האחרון. "הנבחר" בכיכובו של דנזל וושינגטון גרפה 4.83 מיליון דולר בסוף השבוע, שמצטרפים לכדי הכנסות של 82.16 מיליון דולר מארבעת השבועות בהם מוקרן הסרט.

ג'ף ברידג'ס פורץ

עונת הפרסים מזמנת התרחבות בהפצת הסרטים המדוברים כמועמדים לאוסקר והפעם מגיע תורו של "Crazy Heart" בכיכובו של המועמד המוביל לזכייה בפרס השחקן הטוב ביותר, ג'ף ברידג'ס. הסרט הרחיב את הפצתו ל-819 בתי קולנוע בהן הוקרן בסוף השבוע האחרון ובהם גרף הסרט 3.65 מיליון דולר.

"Legion", פנטזיית המלאכים בכיכובו של דניס קוויד נמצאת במקום התשיעי בטבלה עם 3.4 מיליון דולר, המצטרפים לכדי 34.67 מיליוני הדולרים שגרף הסרט בשלושת השבועות בהן הוא מוקרן. הסרט הסוגר את הטבלה הוא "שרלוק הולמס", שהצליח לחצות בסוף השבוע את קו ה-200 מיליון היוקרתי, כשגרף 2.63 מיליון דולר בסוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully