וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס קמרון הופך את "אווטאר" לספר

אייל דץ

17.2.2010 / 9:18

ג'ון לנדאו, מפיק הסרט שיבקר בישראל בחודש הבא, גילה כי הבמאי יכתוב את הסיפור המקדים לעלילת הסרט המכניס בכל הזמנים: "זה ימלא את החורים בעלילה", הסביר

ג'יימס קמרון עושה זאת שוב. לאחר שיצר את "אווטאר", הסרט המכניס ביותר בכל הזמנים, החל הבמאי לאחרונה לעבוד על פריקוול לסרט, כלומר גרסה מקדימה של הסיפור המקורי , כך על פי המפיק הראשי של הסרט ג'ון לנדאו, שיבקר בישראל בחודש הבא. עם זאת, למרות הדיבורים על "אווטאר 2", כדאי לחכות עם משקפי התלת מימד. לטענת לנדאו, מדובר בפרויקט ספרותי ולא ביצירת המשך קולנועית.

"קמרון עומד לכתוב רומן", סיפר לנדאו בראיון ל-MTV. "לא רומן שמספר את הסיפור של הסרט 'אווטאר' עצמו, אלא משהו הרבה יותר גדול, סיפור אפי שממלא הרבה חורים בסרט". הוא אמר. מאז יציאתו של "אווטאר" לאקרנים והצלחתו האדירה החלה חרושת שמועות בהוליווד על סרטי המשך, פריקוול, ורומן גרפי, אולם על פי לנדאו, יוצרי הסרט מתכננים למעריצים משהו גדול בהרבה, שיעניק תמונה הרבה יותר מקיפה על העולם שבו מתרחש הסרט.

"מדובר בסיפורים שלא היו לנו מספיק זמן כדי להכניסם לסרט", הסביר לנדאו את המחשבה מאחורי היצירה הבאה של קמרון. "הספר ייכנס לרבדים של אותם סיפורים. לדוגמא- הסיפור של ג'ייק ואיך הוא הגיע לכדור הארץ, מותו של טומי אחיו של ג'ייק, הסיפור של קולונל קוואטריץ' ועוד". לנדאו התייחס לחוסר הניסיון הספרותי של קמרון ואמר כי "אני לא חושב שקמרון כתב אי פעם נובלה אבל הצעד הראשון שלו בכתיבת תסריט הוא לעתים בפורמט של נובלה. ולכן מדובר בסך הכול להרחיב את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully